اطلاع‌رساني از عملکردها، ابزاري براي ارتقا سرمايه‌اجتماعي است

رئيس شوراي اطلاع رساني استان، اطلاع رساني از عملکردها را ابزاري براي ارتقا و افزايش شاخص سرمايه اجتماعي در کشور دانست. به گزارش “فردای همدان”، محمد ابراهيم الهي تبار در اولين جلسه شوراي اطلاع رساني استان ، گفت: وظيفه شوراي اطلاع رساني، انسجام بخشي در حوزه اطلاع رساني است و اين شورا باعث عمل به […]

رئيس شوراي اطلاع رساني استان، اطلاع رساني از عملکردها را ابزاري براي ارتقا و افزايش شاخص سرمايه اجتماعي در کشور دانست.

به گزارش “فردای همدان”، محمد ابراهيم الهي تبار در اولين جلسه شوراي اطلاع رساني استان ، گفت: وظيفه شوراي اطلاع رساني، انسجام بخشي در حوزه اطلاع رساني است و اين شورا باعث عمل به وظيفه در بروز و ظهور اطلاع رساني مي شود.

وي ادامه داد: وظيفه داريم ارتباط سازنده اي بين مجموعه خدمتگزاران و خدمت گيرندگان و بالعکس فراهم کنيم که نقطه وصل اين دو جريان ، رسانه ها هستند.

معاون سياسي و امنيتي استاندار با تشريح وضعيت شاخص سرمايه اجتماعي از گذشته تا کنون، افزود: اطلاع رساني از عملکردها، ابزاري براي ارتقا و افزايش شاخص سرمايه اجتماعي در کشور است.

الهي تبار تصريح کرد: اين بحث سياسي نيست و نبايد به آن سياسي نگاه کرد.

وي خاطر نشان کرد: نگاه جناحي در بحث، به شاخص سرمايه اجتماعي آسيب خواهد زد در حالي که بايد سرمايه اجتماعي را افزايش دهيم تا مردم به بخش هاي مختلف خوش بين و اميدوار شوند.

رئيس شوراي اطلاع رساني استان اظهار داشت: در اطلاع رساني بايد کلان نگر بود و با استقبال از نقد و نقادي در فضاي رسانه، فرهنگ مطالبه گري را پيگيري کرد.

در ادامه اين جلسه، اعضاي شورا به بحث و تبادل نظر پرداخته و تصميماتي اتخاذ شد.

انتهای پیام/