ارائه 100 مقاله به دبیرخانه همایش سبز پایدار همدان

دبیر علمی همایش شهر سبز پایدار همدان گفت:۱۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی شهر سبز پایدار رسیده است. به گزارش”فردای همدان”، محمد رحمانی در همایش ملی شهر سبز پایدار در استان همدان اظهار داشت: برگزاری همایش شهر سبز پایدار با بینش و رویکرد اعضای شورای شهر و مرکز مطالعات شورا به عنوان یکی از دستاوردهای […]

دبیر علمی همایش شهر سبز پایدار همدان گفت:۱۰۰ مقاله به دبیرخانه همایش ملی شهر سبز پایدار رسیده است.
به گزارش”فردای همدان”، محمد رحمانی در همایش ملی شهر سبز پایدار در استان همدان اظهار داشت: برگزاری همایش شهر سبز پایدار با بینش و رویکرد اعضای شورای شهر و مرکز مطالعات شورا به عنوان یکی از دستاوردهای شورا شکل گرفت که این همایش در محورهای انرژی، محیط زیست، منابع طبیعی، شهرسازی، معماری، فضای سبز و تغییرات اقلیم توسط اساتید و نخبگان دانشگاهی کمیته علمی برگزار شد.
دبیر علمی همایش شهر سبز پایدار همدان افزود:  100 مقاله به دبیرخانه همایش شهر سبز پایدار رسیده است که این مقالات توسط اساتید بررسی شد و از این تعداد 25 مقاله به عنوان مقالاتی است که ارائه شفاهی می‌شود و  45 مقاله نیز به صورت پوستر پذیرفته شده است.

وی بیان کرد: همکاری و هماهنگی خوبی در بین برگزارکنندگان این همایش وجود داشت و شهرداری همدان انسجام مناسبی برای برگزاری این همایش ایجاد کرد.

گفتنی است: همایش ملی شهر سبز پایدار به همت شورا و مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای شهر همدان و با حضور ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در روزهای دوم و سوم اسفندماه 95 در همدان در حال برگزاری است.