آموزش و پرورش ناحیه 2 آماده پذیرایی از مهیمانان فرهنگی در تعطیلات نوروز

مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌ی 2 همدان از آمادگی ستاد اسکان آموزش و پرورش ناحیه‌ جهت پذیرایی از میهمان فرهنگی درتعطیلات نوروز 96خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” محمد باب الحوائجی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌ی 2 همدان در بازدید از مراحل بازسازی  و تکمیل ساختمان پایگاه  ستاد اسکان ناحیه گفت: مدیریت اداره […]

مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌ی 2 همدان از آمادگی ستاد اسکان آموزش و پرورش ناحیه‌ جهت پذیرایی از میهمان فرهنگی درتعطیلات نوروز 96خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” محمد باب الحوائجی، مدیر آموزش و پرورش ناحیه‌ی 2 همدان در بازدید از مراحل بازسازی  و تکمیل ساختمان پایگاه  ستاد اسکان ناحیه گفت: مدیریت اداره با  برنامه ریزی، تجهیز و تخصیص امکانات لازم برای این امر به استقبال میهمان عزیز می رود.

وی افزود:  تمامی تدابیر و برنامه های لازم در جلسات ستاد اسکان برای تعطیلات نوروز و ارائه‌ی خدمات مطلوب و شایسته به همکاران و میهمانان نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: امسال تلاش داریم که با برطرف نمودن کاستی ها و کمبود ها در سال گذشته و با برنامه ریزی مناسب بتوانیم خاطره ای خوش و اوقات خوبی را برای میهمانان در همدان به یادگار بگذاریم.