سمينار يك روزه معرفي رشته ورزشي بادي پامپ در همدان برگزار شد

رئيس كميته بادي پامپ استان همدان گفت: سمينار يك روزه معرفي رشته ورزشي بادي پامپ در سالن ورزشي شهيد يونسي دانشكده علوم پزشكي همدان برگزار شد. بهار یوسفی صفت در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار داشت: سمينار يك روزه معرفي رشته ورزشي بادي پامپ روز جمعه، 29 بهمن ماه از ساعت ٨ […]

رئيس كميته بادي پامپ استان همدان گفت: سمينار يك روزه معرفي رشته ورزشي بادي پامپ در سالن ورزشي شهيد يونسي دانشكده علوم پزشكي همدان برگزار شد.

بهار یوسفی صفت در گفت و گو با خبرنگار “فردای همدان”، اظهار داشت: سمينار يك روزه معرفي رشته ورزشي بادي پامپ روز جمعه، 29 بهمن ماه از ساعت ٨ صبح لغايت ٢ بعد ازظهر با حضور جمعيتي بالغ بر ٢٦٠ نفر از مربيان و ورزشكاران با تجهيزات كامل و عالي برگزار شد.

سمیه قادری، رئیس انجمن بادی پامپ کشور در ادامه گفت: خوشحالم برای بار دوم در سال 95 مهمان استان همدان هستم.

وی با بیان اینکه این بار با معرفی رشته بادی پامپ در همدان حضور یافتم، افزود: بر خلاف آنچه که تصورش را می کردم بانوان همدان استقبال چشمگیری از این سمینار داشتند و سطح افرادی که بادی پامپ را به صورت عملی اجرا کردند بسیار بالا بود.

قادری با اشاره به اینکه بانوان همدان نشان دادن بادی پامپ را به خوبی شناخته و درک کرده‌اند، بیان کرد: شناخته شدن بادی پامپ در استان همدان را مدیون بهار یوسفی صفت هستیم.

رئیس انجمن بادی پامپ کشور با بیان اینکه استان همدان زمینه قوی و پتانسیل بالایی در رشته ورزشی بادی پامپ دارد، عنوان کرد: در برنامه های آتی شاهد پیشرفت چشمیگر بادی پامپ در کشور خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه رشته ورزشی بادی پامپ زیر مجموعه انجمن‌های آمادگی جسمانی است، خاطرنشان کرد: بادی پامپ یک رشته ورزشی نوین است که قدمت آن به سال 1391 برمی گردد و امسال که سال 95 است سیر صعودی این رشته را در کشور شاهد بودیم و به طوری که بسیاری از افراد افراد این رشته را در سطح کشور می شناسند.

قادری با اشاره به فواید بادی پامپ، اظهار کرد: لاغری، تناسب اندام، تاثیرات مثبت روانی، پرورش عضلات و آمادگی جسمانی از فواید بادی پامپ است که این ورزش همه آنها را با هم دارد و به همین علت در دنیا طرفداران زیادی دارد.

سال اینده، سال ورزش بادی پامپ است

رئیس انجمن بادی پامپ کشور با بیان اینکه سال آینده، سال ورزش بادی پامپ است، افزود: تاکنون قریب به 25 تا 30 کارگاه مقدماتی گذاشتیم و یک سری مربی‌های ارشد را تربیت کردیم که مستقیم با ما کار می کنند و برخی نیز با شرکت در کلاس های عمومی بادی پامپ را کار می کنند.

وی با اشاره به اینکه بادی پامپ جایگزین خوبی برای ایروبیک بانوان است، گفت: البته آقایان نیز به بادی پامپ علاقه دارند.

قادری با بیان اینکه تاکنون به ترتیب اهمیت استان های خوزستان، همدان، تهران، اصفهان، شیراز، یزد و البرز در بادی پامپ خیلی قوی عمل کردند، عنوان کرد: توسعه ورزش بادی پامپ در بین آقایان، برگزاری دوره های پیشرفته سطح یک و دو و برگزاری دوره تربیت مدرس از جمله برنامه‌های پیش‌رو است.

رئیس انجمن بادی پامپ کشور با اشاره به اینکه بالغ بر 50 مربی رسمی بادی پامپ در کشور داریم، بیان کرد: یادگیری بادی پامپ به صورت علمی و آکادمیک توسط مربیان از جمله دغدغه های این رشته ورزشی است تا آسیب ها به حداقل برسد.

انتهای پیام/