آزادسازی یک کیلومتر از محور جوکار_تویسرکان

مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان از آزادسازی یک کیلومتر از محور جوکار – تویسرکان خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، مهندس فرهاد فرزانه اظهار کرد: چهار خطه نمودن محور جوکار – تویسرکان از سال 89 با اعتباری که برای این محور در نظر گرفته شده بود شروع شد. وی ادامه داد: به علت عدم […]

مدیر کل راه وشهرسازی استان همدان از آزادسازی یک کیلومتر از محور جوکار – تویسرکان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، مهندس فرهاد فرزانه اظهار کرد: چهار خطه نمودن محور جوکار – تویسرکان از سال 89 با اعتباری که برای این محور در نظر گرفته شده بود شروع شد.

وی ادامه داد: به علت عدم وجود اعتبار کافی و ممانعت مالکین مغازه های تعویض روغنی، کارگاههای منبت کاری و مبل سازی در مقطع ابتدای روستای حسین آباد عملیات راهسازی چند سال با مشکل مواجه بوده و این مالکین اجازه آزادسازی و تملک مغازه های فوق را نمی دادند.

فرزانه یادآورشد: با توجه به تلاش های نمایندگان مردم ملایر و تویسرکان(دکتر مفتح) در مجلس در جهت تامین اعتبار تملک محور فوق و همچنین زحمات و پیگیری های همه جانبه کارشناس حقوقی این اداره (علی اله زارعی) در چندین نوبت تشکیل جلسه در روستای حسین آباد، بخشداری و اداره کل در نهایت با رضایت مردم حسین آباد و بدون هیچ گونه مشکلی از طرف معارضان  در مورخ 95.11.6، مغازه ها و منازل مسکونی در این محوربه تعداد 20 باب تخریب شد.

وی بیان کرد: پس از تخریب این مغازه ها و منازل مسکونی، این راه جهت اجرای لاین جدید محور جوکار – تویسرکان تحویل پیمانکار شد.

فرزانه عنوان کرد: کل این محور حدود 27 کیلومتر است که 17 کیلومتر آن طی سالهای گذشته به صورت چهار خطه اجرا شده که با اجرای سه کیلومتر باقی مانده در محدوده حسین آباد در صورت مساعد بودن شرایط جوی، طول چهار خطه این محور به 20 کیلومتر خواهد رسید و باقیمانده مسیر هم در دست مطالعه است.

وی اظهار امیدواری کرد: با چهارخطه شدن کل این مسیر آمار تصادفات در این مسیر کاهش یافته و ایمنی برقرار می شود.

شایان ذکر است: در این راستا با پیگیری مستمر دکتر مفتح چندین جلسه برگزار و انشاا… بزودی عملیات اجرایی این مسیر شروع میشود.

انتهای پیام/