تاسیس فدراسیون او-اسپرت مطالبه جدی بزرگترین سازمان مردم نهاد ورزشی کشور

گروه ورزش: تاسیس فدراسیون او-اسپرت کشور مطالبه جدی بزرگترین سازمان مردم نهاد ورزشی کشور یکی از مصوبات نخستین نشست هیات اجرایی انجمن های او-اسپرت کشور بود. به گزارش “فردای همدان”، نخستین نشست هیات اجرایی انجمن های او-اسپرت کشور دقایقی پیش در سالن جلسات جمعیت هلال احمر با موفقیت به پایان رسید. در ابتدای این نشست […]

گروه ورزش: تاسیس فدراسیون او-اسپرت کشور مطالبه جدی بزرگترین سازمان مردم نهاد ورزشی کشور یکی از مصوبات نخستین نشست هیات اجرایی انجمن های او-اسپرت کشور بود.

به گزارش “فردای همدان”، نخستین نشست هیات اجرایی انجمن های او-اسپرت کشور دقایقی پیش در سالن جلسات جمعیت هلال احمر با موفقیت به پایان رسید.

در ابتدای این نشست که با پیام خوش آمدگویی و سخنرانی استاد محمد قاسم منوچهری بنیانگذار او-اسپرت آغاز شد گزارشی از فعالیت ها و اقدامات انجام شده از بدو تاسیس انجمن تا کنون به حاضرین در جلسه ارائه شد.

خبر ورود رشته او-اسپرت در بازی های جهانی کارگری موسوم به المپیک کارگران خبر مسرت بخش دیگری بود که از جانب منوچهری بیان شد. همچنین بررسی فرصتها و تهدیدات موجود در توسعه او-اسپرت جهانی در جنبش المپیک موضوع مهم دیگری بود که مطرح شد.

دکتر بهروز کارخانه ای مشاور عالی استاندار استان همدان و رئیس فدراسیون آسیایی او-اسپرت، دومین سخنران نشست فوق بود. وی با اشاره به موفقیت های اخیر او-اسپرت در حوزه بین الملل، خبر از پیگیری های به عمل آمده در راستای تاسیس فدراسیون ملی او-اسپرت جمهوری اسلامی ایران را به حاضرین ارائه و درخواست پیگیری توسط نمایندگان مجلس را رسما اعلام نمود.

دکتر علیرضا رضایی شهردار ملایر و عضو هیات رئیسه انجمن او-اسپرت کشور سومین سخنران حاضر در جلسه بود که در خصوص پیوست های فرهنگی و ظرفیت های گردشگری ورزشی مرتبط با فدراسیون جهانی او-اسپرت مطالبی را به میان آورد.

سپس گزارشی از حوزه های مختلف او-اسپرت توسط روسای کمیته ها و مدیران اجرایی رشته های تحت پوشش انجمن توسط حاضرین در جلسه قرائت شد.

انتهای پیام/