نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش فردای همدان، در این نشست موضوعاتی از قبیل نظارت بر ساختوسازهای غیرمجاز، نگهداری و توسعه فضای سبز، بهسازی و ترمیم آسفالت معابر، پاکسازی و نظافت شهری، پیادهروسازی، و رسیدگی به تخلفات شهری مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
در جریان این برنامه، مدیر منطقه سه شهرداری همدان به ۱۸ تماس مردمی به صورت مستقیم پاسخ داد و پس از دریافت نظرات و درخواستهای شهروندان، ضمن ارائه توضیحات لازم، دستور پیگیری و اقدام فوری برخی از موارد را صادر کرد.
وی همچنین تأکید کرد که تمامی موضوعات مطرحشده در هماهنگی با بخشهای تخصصی شهرداری منطقه، در دستور کار اجرایی قرار گرفته است.
طهماسبیان با اشاره به اهمیت ارتباط مستمر میان شهروندان و مدیریت شهری گفت: یکی از مهمترین اهداف ما، تقویت اعتماد و رضایتمندی مردم از خدمات شهری است. سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی میان مردم و شهرداری است و این ارتباط دوسویه به ما کمک میکند نیازها و مشکلات محلات را دقیقتر شناسایی و در کوتاهترین زمان ممکن برطرف کنیم.
وی افزود: از شهروندان گرامی درخواست میشود در صورت مشاهده هرگونه تخلف ساختمانی، نارسایی در خدمات شهری، یا مشکلات عمرانی، موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری همدان اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن رسیدگی شود.
گفتنی است، برگزاری چنین نشستهایی در چارچوب سیاستهای شهرداری همدان برای ارتقای شفافیت، افزایش پاسخگویی مدیران مناطق و ارتقای سطح رضایتمندی عمومی انجام میشود و به صورت مستمر در مناطق مختلف شهر ادامه دارد.