زنگ آغاز نمایش «واگویه‌های علی گندابی» به صدا در می‌آید

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان همدان از آغاز اجرای نمایش «واگویه‌های علی گندابی» از دوم مردادماه در سینما تئاتر فلسطین خبرداد.     به گزارش “فردای همدان”، نیما بیگلریان در این باره گفت: موضوع این نمایش پیرامون شخصیت «علی گندابی»، لات همدانی است که بعد از شنیدن روضه‌ی حضرت امام […]

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان همدان از آغاز اجرای نمایش «واگویه‌های علی گندابی» از دوم مردادماه در سینما تئاتر فلسطین خبرداد.

 

 

به گزارش “فردای همدان”، نیما بیگلریان در این باره گفت: موضوع این نمایش پیرامون شخصیت «علی گندابی»، لات همدانی است که بعد از شنیدن روضه‌ی حضرت امام حسین (ع) از کارهای خود توبه می‌کند.

وی با اشاره به اینکه متن این نمایش به لهجه همدانی نگاشته شده است، ادامه داد: در روز اول مردادماه، جمعی از عکاسان خبری به تماشای این نمایش خواهند رفت و زنگ افتتاحیه نمایش نیز روز دوم مردادماه و با حضور کوروش زارعی، توحید معصومی و جمعی از مدیران استانی ساعت18:30 در محل سینما تئاتر فلسطین به صدا در خواهد آمد.

بیگلریان اضافه کرد: این نمایش، با زمان یک‌ساعت و سی دقیقه، از دوم مردادماه از ساعت 19:15 در سالن تماشاخانه سینماتئاتر فلسطین واقع در میدان حضرت امام(ره) شهر همدان به روی صحنه می‌رود و علاقمندان می‌توانند بلیط آن را از سینمافلسطین، سینماقدس و نمایندگی انتشارات سوره مهر در همدان تهیه کنند.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری استان همدان با اشاره به اینکه شماره تماس 92-32517290-081 جهت رزرو کلیِ بلیط در ساعات اداری آماده خدمت‌رسانی است، افزود: در این نمایش سهراب نیک‌فرجاد، سیدمهرداد کاووسی حسینی، احمد جلیلوند، سعید باغبانی نیر، یاسر محمدی، ندا هادیان، سعید محمودیان، محمد طالبی، میلاد سلوکی، سعید متعبد، سپهر مسافران، اکبر اسلامی، محسن رضانیا، نگار فیروزی، علی پاشاپور، مبین خانیان و محسن صلواتی ایفای نقش می‎کنند؛ و معصومه معصومی به عنوان مشاور کارگردان و سهراب نیک فرجاد نیز در نگارش متن نمایش نقش داشتند.