جشن انقلاب با طعم کتاب در کتابخانه فامنین

کتابدار کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان فامنین از برگزاری جشن انقلاب و معرفی کتاب در این کتابخانه خبر داد.   به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، فاطمه نقوی؛ کتابدار کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان فامنین از برگزاری جشن انقلاب با طعم کتاب همراه با معرفی کتاب و با همکاری مدرسه حضرت زینب(سلام […]

کتابدار کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان فامنین از برگزاری جشن انقلاب و معرفی کتاب در این کتابخانه خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، فاطمه نقوی؛ کتابدار کتابخانه عمومی شهید مطهری شهرستان فامنین از برگزاری جشن انقلاب با طعم کتاب همراه با معرفی کتاب و با همکاری مدرسه حضرت زینب(سلام الله علیها) در این کتابخانه خبر داد.

نقوی با اشاره به اینکه «در این جشن که با حضور بیش از 120 نفر از دانش آموزان، مادران و اعضای کتابخانه برگزار گردید برنامه‌های شاد و متنوعی با هدف گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و آشنایی هر چه بیشتر با این ایام اجرا شد»، گفت: اجرای سرود، نمایش، شعارهای انقلاب، شعرخوانی و همچنین معرفی کتاب دختر شینا توسط روح الله رسولی؛ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان فامنین از جمله برنامه‌های اجرا شده در این جشن بود.

رسولی در معرفی این کتاب با اشاره به اهمیت جهاد و مقاومت عنوان کرد: کتاب “دختر شینا” از کتاب‌های تقریظ شده توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است که در حوزه دفاع مقدس به قلم بهناز ضرابی زاده نوشته شده است.

وی گفت: کتاب دختر شینا خاطرات قدم خیر محمدی کنعان؛ همسر شهید حاج ستار ابراهیمی هژیر، روایت زندگی دخترکی است که پدر و مادرش به خاطر حفظ حریم حیا او را راهی کلاس‌های مختلط مدرسه در آن سال ها نکردند. دختری که چون مدرسه نرفت، بی سواد بود، اما باور و ایمانش با ثبات بود.