برگزاری برنامه عصری با ادبیات انقلاب و پایداری

برنامه عصری با ادبیات انقلاب و پایداری در کتابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ شهرستان همدان برگزار شد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، مژگان خدارحمی، مسئول کتابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ، از برگزاری برنامه‌ای با عنوان عصری با ادبیات انقلاب و پایداری به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور اعضای فعال کتابخانه و […]

برنامه عصری با ادبیات انقلاب و پایداری در کتابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ شهرستان همدان برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، مژگان خدارحمی، مسئول کتابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ، از برگزاری برنامه‌ای با عنوان عصری با ادبیات انقلاب و پایداری به مناسبت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور اعضای فعال کتابخانه و انجمن ادبی چشمه فرشته خبر داد.

وی ضمن عرض تبریک سی و هشتمین سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی به تمام میهن دوستان، مناسبت‌های ملی و مذهبی را فرصتی مغتنم برای نگاهی اختصاصی به ادبیات و کتاب‌های منتشر شده در این زمینه دانست و افزود: از همین روی برنامه‌ای با عنوان “عصری با ادبیات انقلاب و پایداری” در کتابخانه برگزار گردید.

خدارحمی در ادامه گفت: در این برنامه دوتن از اعضای فعال کتابخانه به معرفی کتاب پرداختند و سایر حضار در جلسه نیز هرکدام قطعه شعر یا متن ادبی که با موضوع انقلاب اسلامی، پاسداشت شهادت، میهن پرستی و پایداری آماده کرده بودند را برای سایر دوستان خود در جلسه قرائت کردند.

وی اظهار داشت: اولین کتاب‌ معرفی شده در این جلسه، کتاب “ده شاعر انقلاب” به گرداوری و تنظیم محمد کاظم کاظمی بود که نگاهی تحلیلی به سیر تکاملی شعر انقلاب اسلامی در اشعار ده شاعر برجسته معاصر داشته و توسط صالح مرادی؛ عضو نوجوان و شاعر کتابخانه معرفی گردید.

مسئول کتابخانه عمومی شهدای دره مرادبیگ، اظهار داشت: کتاب دیگر با نام “مصرع به مصرع این همه خورشید ” سروده محمد حسین انصاری نژاد توسط عضو فعال کتابخانه سامان رضایی به دلیل پاسداشت مقام شهید و ایثارگری انتخاب و معرفی گردید.