از همه ظرفيتهاي استان براي برگزاري انتخابات استفاده شود

رئيس ستاد انتخابات استان خواستار استفاده از همه ظرفيتهاي استان در انتخابات به عنوان فرايندي ملي شد و بر تکليف همه دستگاهها در اين زمينه تاکيد کرد. به گزارش “فردای همدان”، محمد ابراهيم الهي تبار در دومين جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در برگزاري انتخابات بايد تمام اهتمام خود را به کار ببنديم و نبايد […]

رئيس ستاد انتخابات استان خواستار استفاده از همه ظرفيتهاي استان در انتخابات به عنوان فرايندي ملي شد و بر تکليف همه دستگاهها در اين زمينه تاکيد کرد.

به گزارش “فردای همدان”، محمد ابراهيم الهي تبار در دومين جلسه ستاد انتخابات استان گفت: در برگزاري انتخابات بايد تمام اهتمام خود را به کار ببنديم و نبايد همه موارد را با قانون تطبيق داد.

وي تصريح کرد: خود را مکلف مي دانيم اجراي انتخابات را در راستاي حقوق شهروندي و ديدگاه هاي رئيس جمهور و دولت پيگيري کنيم ضمن آنکه ابلاغ سياستهاي کلي انتخابات از سوي مقام معظم رهبري مقوم اجراي اين دوره انتخابات است

معاون سياسي و امنيتي استاندار افزود: نگاه کلي برگزاري يک انتخابات سالم، شفاف، عدم ورود کساني که مجاز نيستند و تشويق کساني که بايد بيايند تا انتخابات حداکثري به عنوان نماد جمهوريت نظام ، پيگيري شود.

الهي تبار خاطرنشان کرد: قانون ملاک عمل خواهد بود زيرا قانون همه موارد را تعريف کرده است و با رعايت قانون در انتخابات گذشته ،استان در تمام شاخصها استان برتر بود و بعد از انتخابات هم شکايت از اجرا در استان  نداشتيم.

وي با تاکيد بر آموزش، اضافه کرد: آموزش در انتخابات  براي ما مهم  است و سعي کرده ايم از افراد با تجربه در زمينه آموزش استفاده کنيم و هر چه قدر در آموزش هزينه کنيم ، هزينه هاي انتخاباتي کمتر مي شود و بايد از کل ظرفيت استان براي آموزش استفاده شود.

معاون سياسي و امنيتي استاندار در بخش ديگري از سخنان خود با تقدير از  حضور مردم در برنامه هاي دهه مبارک فجر و حضور پر شور و نشاط در راهپيمايي ?? بهمن، گفت: علي رغم شرايط جوي زمستاني ، همه با نشاط و خانوادگي آمده بودند ، جريانات سياسي نيز همه آمده بودند  و نمادي از وحدت و انسجام ملي را رقم زدند.

الهي تبار افزود: با توجه به حرفهاي رئيس جمهور آمريکا مردم ثابت کردند  هر زمان که تهديدي متوجه کشور باشد ، همه به ميدان مي آيند و پاسخ مناسبي مي دهند و شادي و نشاط را به ملت ايران و ملتهاي آزاده جهان هديه دادند و ياس و نابودي را به اردوگاه دشمن تحميل کردند.

وي با تقدير از همه دست اندرکاران ستاد دهه فجر استان که ايام بانشاطي را براي مردم رقم زدند، اضافه کرد: دهه فجر امسال، کشور يک کارگاه پروژه هاي عمراني و توليدي بود و پروژه هاي متعددي افتتاح شد.

معاون سياسي و امنيتي استاندار اظهار داشت: رئيس جمهور هم سخنان خود را به گوش جهانيان رساندند و گوشه اي از دستاوردهاي دولت تدبير و اميد که به رغم تنگناهاي مالي با تدبير دولت و با استفاده از همه ظرفيتهاي موجود حاصل شده را براي مردم بيان کردند.

الهي تبار در پايان با قدرداني مجدد از مردم، بيان داشت: اميدواريم خداوند اين توفيق را به ما بدهد تا بتوانيم اين همه محبت و حضور مردم در همه صحنه ها را جبران کنيم و اميدواريم حماسه حضور حداکثري را در انتخابات رقم بزنيم و آنجا است که با عدد و رقم مي توانيم به جهانيان حضور حماسي مردم را ثابت کنيم.

در اين جلسه روساي کميته هاي ستاد انتخابات گزارشي از آخرين اقدامات انجام شده و نيازها را مطرح کردند و تصميماتي اتخاذ شد.

انتهای پیام/