نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش فردای همدان، در راستای تکریم ارباب رجوع و ایجاد بستر ارتباطی مستقیم میان مدیریت شهری و شهروندان، روز دوشنبه ۱۷ شهریورماه ۱۴۰۴، جلسه پاسخگویی تلفنی با حضور مرتضی حضرتزاده، مدیر منطقه یک شهرداری همدان برگزار شد.
این جلسه با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهروندان و همچنین ارتقای کیفیت خدمات شهری در حوزه منطقه یک تشکیل شد. در جریان این برنامه، شهروندان از طریق تماس با شماره ۱۳۷، سامانه جامع مدیریت شهری شهرداری همدان، نظرات، درخواستها و دغدغههای خود را مستقیماً با مدیر منطقه در میان گذاشتند.
طی این نشست، موضوعات متعددی از جمله نظارت بر ساختوسازهای غیرمجاز، ساماندهی سد معبر ناشی از کانکسها، لکهگیری و ترمیم معابر، روند اجرای پروژههای عمرانی، وضعیت پارکها و فضای سبز منطقه و سایر مسائل مرتبط با خدمات شهری مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر منطقه یک شهرداری همدان در پاسخ به تماسهای مردمی، ضمن تأکید بر اهمیت توجه جدی به مطالبات شهروندان اظهار داشت: رفع مشکلات شهری از طریق همفکری و تعامل با مردم امکانپذیر است و بر همین اساس، تمامی مواردی که جنبه خطرساز داشته باشند، در اولویت کاری مجموعه قرار خواهند گرفت.
وی افزود: در این جلسه به ۱۸ تماس مردمی بهصورت مستقیم پاسخ داده شد و تلاش خواهد شد تمامی درخواستها با هماهنگی بخشهای مرتبط در سریعترین زمان پیگیری و اقدامات لازم صورت گیرد.
حضرتزاده همچنین با قدردانی از مشارکت شهروندان در بیان مشکلات و پیشنهادها، از آنان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا نارسایی در سطح منطقه، موضوع را از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ به شهرداری اطلاع دهند تا رسیدگی لازم انجام شود.
این نشست در راستای سیاستهای شهرداری همدان برای ارتباط مستمر با مردم، شفافسازی اقدامات مدیریت شهری و افزایش رضایتمندی شهروندان برگزار شد.
این مطلب بدون برچسب می باشد.