پایان کار مسابقات ورزشی در بخش شیرین‌سو کبودراهنگ

مسابقات فوتسال جام دهیاری ها و مسابقات پینگ پنگ ویژه کارمندان که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره شهدای آتش نشان در بخش شیرین سو شهرستان کبودراهنگ برگزار شد به کار خود پایان داد. به گزارش “فردای همدان”، در این دوره از مسابقات فوتسال جام دهیاری ها تیمهای شیرین سو، علیصدر، ازون دره، […]

مسابقات فوتسال جام دهیاری ها و مسابقات پینگ پنگ ویژه کارمندان که به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادواره شهدای آتش نشان در بخش شیرین سو شهرستان کبودراهنگ برگزار شد به کار خود پایان داد.

به گزارش “فردای همدان”، در این دوره از مسابقات فوتسال جام دهیاری ها تیمهای شیرین سو، علیصدر، ازون دره، نگار اباد، گمین قلعه و قباق تپه به مدت هفت روز به صورت دوره ای در محل سالن ورزشی امام علی (ع) شیرین سو با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت تیم دهیاری علیصدر اول شد و تیم های جوانان گمین قلعه و شهرداری شیرین سو به ترتیب به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

در مسابقات پینگ پنگ کارمندان نیز که در سالن امام علی شیرین سو و به صورت حذفی برگزار شد امیر طاقتی احسن از صدا و سیما به مقام قهرمانی رسید و شمس الله مولایی از آموزش و پرورش نایب قهرمان شد.

در پایان این دوره از رقابت ها از برترینهای ورزشی با اهدای لوح قهرمانی و جوایز تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/