ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر استقلال

باشگاه مخاطبان: ترکیب سرخپوشان پایتخت به دلیل محرومیت کامیابی نیا در بازی دربی 84 با تغییراتی مواجه است. به گزارش “فردای همدان”، هشتاد و چهارمین دربی پایتخت در حالی فردا میان 2 تیم پرسپولیس و استقلال برگزار می شود که سرخپوشان پایتخت به دلیل محرومیت کامیابی نیا با تغییراتی در ترکیب خود به مصاف آبی […]

باشگاه مخاطبان: ترکیب سرخپوشان پایتخت به دلیل محرومیت کامیابی نیا در بازی دربی 84 با تغییراتی مواجه است.

به گزارش “فردای همدان”، هشتاد و چهارمین دربی پایتخت در حالی فردا میان 2 تیم پرسپولیس و استقلال برگزار می شود که سرخپوشان پایتخت به دلیل محرومیت کامیابی نیا با تغییراتی در ترکیب خود به مصاف آبی پوشان پایتخت می روند.

محرومیت کامیابی نیا تنها دغدغه برانکو برای چیدن نفرات خود برابر استقلال است که با توجه به تمرینات اخیر پرسپولیس به نظر می رسد که حسین ماهینی جایگزین کامیابی نیا در پست هافبک دفاعی می شود.

سرخپوشان پایتخت در مابقی پست ها مشکلی ندارند و به احتمال زیاد آنها با ترکیب قبلی خود مقابل تراکتورسازی به مصاف رقیب دیرینه شان می روند.

به احتمال زیاد فرشاد احمدزاده در دربی پایتخت همانند بازی گذشته درجناح چپ قرار می گیرد تا از نفوذ بازیکنان سرعتی استقلال در این جناح جلوگیری کند.

به احتمال زیاد ترکیب تیم پرسپولیس برابر استقلال در دربی 84 به شرح ذیل است؛

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، محسن مسلمان، رامین رضاییان، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی بازیکنانی هستند که برابر آبی پوشان پایتخت صف آرایی می کنند.

انتهای پیام/