نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش فرذای همدان، مهران حاجیان، در سخنان خود، روابط عمومی را نه تنها “حوزهای تخصصی”، بلکه “زبان گویای شرکت” در میان کارکنان و به ویژه گردشگران توصیف کرد.
وی با اشاره به اهمیت شناساندن «خدمات و سرویسهای متنوع و بهروز حوزه گردشگری» در مجموعههای مهمی چون غار علیصدر و مجتمع عباسآباد، معرفی “نام و نشان معتبر شرکت علیصدر” را از مهمترین وظایف و مسئولیتهای این بخش دانست. مدیر عامل شرکت سیاحتی علیصدر، به جایگاه راهبردی و زیربنایی روابط عمومیها اشاره کرد و افزود: “روابط عمومیها به دلیل جایگاه راهبردی زیربنایی خود میتوانند سازمانهای مختلف را در همگامی با پیشرفت و تحولات جهانی یاری دهند، چراکه روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه در آن سکون و تعطیلی وجود ندارد.” او نقش “روابط عمومی خلاق و پویا” را در موفقیت هر سازمانی بسیار تأثیرگذار خواند. در پایان ، حاجیان ضمن تقدیر از تلاشهای «صالح جهانگرد» مدیر پیشین این حوزه، «احمد رجبی راغب» را به عنوان مدیر جدید روابط عمومی و امور بینالملل شرکت سیاحتی علیصدر معرفی کرد. رجبی راغب، دارای مدرک لیسانس مدیریت بوده و از فعالان شناخته شده حوزه گردشگری و از خبرنگاران با سابقه به شمار میرود که پیش از این نیز از کارکنان همین شرکت بوده است.