سازمان های مردم نهاد محیط زیست در یکسال اخیر فعالیت چشمگیر داشته‌اند

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان عنوان کرد: سازمان های مردم نهاد محیط زیست، در دولت تدبیر و امید فعالیت دوچندانی داشته اند و این فعالیت ها در یکسال اخیر در استان همدان چشمگیر شده است.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” محمدرضا محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در دیدار با نماینده مردم […]

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان عنوان کرد: سازمان های مردم نهاد محیط زیست، در دولت تدبیر و امید فعالیت دوچندانی داشته اند و این فعالیت ها در یکسال اخیر در استان همدان چشمگیر شده است.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” محمدرضا محمدی، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان در دیدار با نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی؛ توجه به مقوله محیط زیست را ناشی از بروز بحران هایی دانست که به مرور خود را نشان می دهد و گفت: اگر به مسائل محیط زیست توجه جدی نکنیم، با مسائل و چالش های بیشتری روبه رو خواهیم شد و چاره ای جز این رویکرد نداریم.

محمدرضا محمدی افزود: در استان همدان علی رغم اینکه توجه خوبی از سوی مدیریت ارشد استان به مسائل محیط زیستی وجود دارد، در عین حال باید انسجام بیشتری ایجاد گردد تا شرایط را مدیریت کنیم.

وی افزود: 11 درصد از پهنه سرزمینی ایران در اختیار سازمان حفاظت محیط زیست است که این میزان در استان کتر از 3 درصد است و باید بتوانیم این درصد را ارتقا دهیم.

وی بیان کرد: سازمان های مردم نهاد محیط زیست، در دولت تدبیر و امید فعالیت دوچندانی داشته اند و این فعالیت ها در یکسال اخیر در استان همدان چشمگیر شده است.

حسن لطفی، نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی نیز بیان کرد: قوانین خوبی در زمینه حفظ محیط زیست و برخورد با تخلفات وجود دارد و این قوانین می بایست به صورت کامل اجرا شود.

لطفی اظهار کرد: هیچ کاری ممکن نیست مگر اینکه پشتوانه آن اراده مردمی حاکم باشد و همسویی مردم در این راستا باید تقویت گردد.

وی بخشی از آلودگی های زیست محیطی را ناشی از فساد اداری دانست و گفت: با اصلاح برخی قوانین، مجاری تخلف بسته خواهد شد تا از خلاهای قانونی بهره برداری نادرست صورت نگیرد.