«عصر شعر انقلاب» در نهاوند برگزار شد

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر «عصر شعر انقلاب» در شهرستان نهاوند برگزار شد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” در هشتمین روز از دهه مبارک فجر مراسم «عصر شعر انقلاب» با حضور تعداد زیادی از علاقمندان، هنرمندان ‌و شعرای برجسته شهرستان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد، محمود مصباح، مدیر اداره […]

به مناسبت گرامیداشت دهه فجر «عصر شعر انقلاب» در شهرستان نهاوند برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” در هشتمین روز از دهه مبارک فجر مراسم «عصر شعر انقلاب» با حضور تعداد زیادی از علاقمندان، هنرمندان ‌و شعرای برجسته شهرستان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند برگزار شد، محمود مصباح، مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند‌ در ابتدای این مراسم عنوان کرد: درخت انقلاب به برکت خون شهدا و رهبری امام خمینی(ره) به درخت تنومندی تبدیل شده و توانسته تنها نقطه امید و اتکال مردم مستضعف و ستمدیده جهان باشد

محمود مصباح گفت: ما به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم، زیرا هر آنچه را که داریم به همت و تلاش مردان و زنانی است که آستین همت بالا زدند و با تبعیت از ولی خود بدون تکیه بر هیچ قدرتی روی پای خود ایستادند.

وی با بیان اینکه باید فرهنگ و تفکر انقلابی را نسل به نسل منتقل کنیم؛ ادامه داد: به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلفی توسط این اداره برگزار شد که از آن جمله می‌توان به تماشای بیش از ٧ هزار نفر از برنامه جنگ شادی و نمایشگاه‌های مختلف اشاره کرد.

مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاوند‌ در ادامه با بیان اینکه وظیفه هنرمندان و به ویژه شعرا در انتقال فرهنگ مبارزه با ظلم و استبداد بسیار حیاتی است، گفت: باید این موضوع در دستور کار فعالان عرصه هنر و فرهنگ قرار گیرد.

در ادامه این مراسم ١٢ نفر از شعرای نهاوند به ارائه آثار خود با موضوع دهه مبارک فجر و انقلاب اسلامی پرداختند و سپس مشاعره شعر انقلاب با حضور ٢٠ نفر از شعرای برگزیده شهرستان برگزار شد.

در پایان از ناصر کولیوند و خانم‌ها جهانیان و سلیمانیان به عنوان سه نفر برگزیده برنامه مشاعره، تقدیر شد