مشارکت مردم در راهپيمايي 22 بهمن تداوم انقلاب را به همراه دارد

معاون امور عمراني استانداري همدان گفت: مشارکت مردم در راهپيمايي 22 بهمن موجب تداوم انقلاب اسلامي خواهد شد، همانگونه که در عرصه هاي مختلف ملت ايران اين حضور خود را همواره به نمايش گذاشته اند.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” محمودرضا عراقي، معاون امور عمراني استانداري همدان عصر سه شنبه در جشن انقلاب در […]

معاون امور عمراني استانداري همدان گفت: مشارکت مردم در راهپيمايي 22 بهمن موجب تداوم انقلاب اسلامي خواهد شد، همانگونه که در عرصه هاي مختلف ملت ايران اين حضور خود را همواره به نمايش گذاشته اند.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” محمودرضا عراقي، معاون امور عمراني استانداري همدان عصر سه شنبه در جشن انقلاب در جمع مردم شهر زنگنه ملاير اظهار کرد: تعيين سرنوشت مردم به دست خودشان از برکت هاي انقلاب است و همه چيز در دست مردم است که بايد درست انتخاب کنند.

وي با بيان اينکه انقلاب موجب ايجاد اعتماد بين مردم و مسئولان شد، افزود: در سه سال گذشته تمامي طرح هاي عمراني که در دولت تدبير و اميد کلنگ زني شد، بلافاصله مورد بهره برداري قرار گرفت که اين امر اعتماد مردم به دولت را جلب کرد.

وي ادامه داد: اين در حاليست که هر کجا زاويه اي پيدا کرديم و مسئولان عوام فريبي کردند، اعتماد مردم به دولت و مسئولان کم رنگ شد.

عراقي اعتماد مردم به نظام را از سرمايه هاي اصلي برشمرد و بيان کرد: علاوه بر وجود رهبر معظم انقلاب به عنوان فقيهي عالم و آگاه در راس نظام، اعتماد مردم سرمايه اي ارزشمند است که در هر مقطعي مسئولان راست گفتند، اعتماد مردم تقويت شد.

وي با اشاره به خدمات دولت، سياست دولت تدبير و اميد را محروميت زدايي در شهرهاي کوچک و روستاها عنوان کرد و گفت: سياست دولت حرکت به سمت عدالت اجتماعي است که بر اين اساس امروز بهره برداري از طرح هاي عمراني در سطح روستاها بيشتر از شهرها است.

معاون امور عمراني استاندار همدان با بيان اينکه اتمام طرح هاي نيمه تمام در اولويت دولت است، اظهار کرد: امروز دولت يازدهم با ايجاد تعامل با دنيا در زمينه سرمايه گذاري هاي خارجي گام برداشته و اين از نتايج مهم برجام است.

عراقي ادامه داد: دولت تدبير و اميد با ديپلماسي خارجي امروز در تعامل جهاني موفق است و با پشتوانه مردم، حمايت هاي رهبر معظم انقلاب و دوري از تنش ها در حال خدمتگزاري به مردم و رسيدن به اهداف نظام است.

وي افزود: افتخار دولت تدبير و اميد و مسئولان نظام خدمتگزاري به مردم است و با همدلي و همزباني بايد در راستاي اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و ارتقاي کيفيت زندگي مردم تلاش کنيم.

معاون امور عمراني استاندار همدان روز سه شنبه با حضور در گلزار شهداي روستاي دهنور آورزمان به مقام شامخ شهداي اين روستا اداي احترام کرد.

در هشتمين روز از ايام دهه فجر 11 طرح عمراني با اعتباري بالغ بر 165 ميليارد و 418 ميليون ريال در شهرستان ملاير بهره برداري و يا عمليات اجرايي آنها آغاز شد.

شهرستان ملاير با دارا بودن جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر در 75 کيلومتري شهر همدان واقع شده است.

منبع: ایرنا