برگزاری همایش رویش‌های انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی در همدان

مدیر اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری منطقه دو گفت: همایش رویش‌های انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی صبح دوشنبه، 18 بهمن در همدان برگزار شد. به گزارش “فردای همدان”، سیدمصطفی موسوی اظهار کرد: هدف از برگزاری این برنامه ارایه دستاوردهای جمهوری اسلامی در 38 سال گذشته و توفیقات نظام در بخش های مختلف، تبیین انقلابی گری […]

مدیر اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری منطقه دو گفت: همایش رویش‌های انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی صبح دوشنبه، 18 بهمن در همدان برگزار شد.

به گزارش “فردای همدان”، سیدمصطفی موسوی اظهار کرد: هدف از برگزاری این برنامه ارایه دستاوردهای جمهوری اسلامی در 38 سال گذشته و توفیقات نظام در بخش های مختلف، تبیین انقلابی گری به دانش آموزان، برگزاری جشن انقلاب بود.

مدیر اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری منطقه دو افزود: بخش های مختلف این برنامه شامل ایراد سخنرانی مقامات عالی استان در همایش با موضوع رویش های انقلاب و دستاوردهای نظام،  خاطره گویی انقلابیون همدان از حوادث انقلاب ، شعر خوانی شاعران انقلابی، برپایی جشن های انقلابی و … بود.

وی بیان کرد: مخاطبین این همایش دانش آموزان بودند و همچنین از برگزیدگان جشنواره هنرهای انقلابی تقدیر به عمل آمد.

رسولی ادامه داد: این جشنواره در دو محور رویش های انقلاب و دستاوردهای جمهوری اسلامی و در سه بخش روزنامه دیواری، نقاشی و انشا و خاطره نویسی در سطح مدارس منطقه دو شهرداری برگزار شد که در این همایش از برگزیدگان و برترین های آن تقدیر به عمل آمد.

مدیر اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری منطقه دو با اشاره به اینکه از جشنواره استقبال خوبی از جانب دانش آموزان بعمل آمد، عنوان کرد: دانش آموزان آینده سازان این کشور بوده و حضورشان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، مذهبی، علمی و… متضمن آینده نظام است.

وی یادآور شد: امام خمینی(ره) نوجوانان و دانش آموزان را امیدهای کشور میدانستند و همواره بر حضور آنها در صحنه های مختلف جامعه تاکید داشتند.

رسولی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز همواره نوجوانان و دانش آموزان را آینده سازان مملکت خطاب کرده و میفرمایند رویش های انقلاب بر ریزش های آن غلبه کرده است.

مدیر اجتماعی، فرهنگی و گردشگری شهرداری منطقه دو اظهار کرد: دانش آموزان فردای کشور را خواهند ساخت و مسوولین آینده کشور هستند و عجین شدن با حوادث انقلاب و آگاهی از اتفاقات پیش رو در روند زندگی آنها تاثیر خواهد داشت.

وی اهم فعالیت‌های مدیریت اجتماعی، فرهنگی شهرداری منطقه دو در دهه فجر 95 را برشمرد و افزود: برگزاری سه نمایشگاه عکس و اسناد انقلاب اسلامی، انتشار وصایای شهدای انقلاب اسلامی، برگزاری عصر شعر انقلابی، برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب، دانش آموز انقلابی، انتشار تصاویر نقاط حادثه خیز انقلاب و تطبیق با تصاویر فعلی آنها، تقدیر از فعالین فرهنگی منطقه و دلجویی از خانواده شهدای انقلاب و مدافعان حرم است.

انتهای پیام/