نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش فردای همدان، سید مسعود حسینی اظهار داشت: این جلسه با همراهی و تعامل مناسب اهالی کوی محمدیه و میزبانی خوب آنان برگزار شد.
شهردار همدان ادامه داد: واگذاری امور مردم به مردم الگوی خوبی برای افزایش مشارکت و فضای همدلی در مناطق است و شهرداری همدان در سالهای اخیر با مشارکت و همراهی مردم منطقه محمدیه خدمات آسفالت ریزی، بازگشایی معبر، لایروبی، ترمیم و لوله گذاری قنات،جدولگذاری و تملک املاکی در عرض معبر را انجام داده است.
وی درباره برخی تقاضاهای مردمی که مرتبط با شهرداری نیست، اظهار کرد: در جلسهای مشترک با حضور همیاران محله و فرماندار همدان این موضوع بررسی و مشکل را برطرف خواهیم کرد همچنین در این دوره نسبت به سایر مناطق توان بیشتری توسط شهرداری در کوی محمدیه برای ساماندهی فضا و محیط با همراهی مردم صرف شده است هر چند تا رسیدن به حد مطلوب فاصله دارد.
حسینی دربخش دیگر از صحبتهای خود با اشاره به فعالیتهای زیربنایی که در این دوره از مدیریت شهری همدان برای آینده شهر اجرا شده اشاره و گفت: اصلیترین موضوع و مشکل شهر همدان نبود سرمایهگذاری است که قراردادی با 10 هزار میلیاردتومان ارزش سرمایهگذاری منعقد شده است.
شهردار همدان درباره ایجاد امید در جوانان گفت: با برگزاری جشنوارههای مختلف در پی ایجاد نشاط اجتماعی روزافزون در شهر و آحاد مختلف جامعه بودیم که به فراخور مخاطبان و جامعه هدف از این برنامهها بهرهمند شدند.
این نشست مردمی و صمیمی با حضور و استقبال پرشور اهالی کوی محمدیه همراه بود و شهردار همدان به همراه مدیر منطقه 2 و سایر مدیران شهری با سعه صدر پاسخگو و پیگیر مشکلات 70 نفر از اهالی درباره مسایلی به مانند آسفالتریزی معابر، بهبود فضای سبز محله، تعریض معبر متناسب با قانون، جدولگذاری معبر، تسهیل دسترسی اهالی به ناوگان اتوبوسرانی، روش قانونی بهرهمندی از مزایای کاربری ها و غیره بودند.
در این نشست ناصر فتحی همیار محله و عضو هیات امنای مسجد سید الشهدای کوی محمدیه با قدردانی از شهردار و مدیران منطقه و خدمات قبلی که برای این محله ارائه شده ، مشکلات مطرح شده اهالی و خواسته آنان را درباره محله بیان کرد.این نشست صمیمی با حضور شهردار همدان و مدیران شهرداری با هدف صحبت بی واسطه مردم با حضور اهالی در مسجد سیدالشهدای کوی محمدیه با اطلاعرسانی قبلی در این محله بر اساس طرح هَما( همراهی و ارتباط مردمی) برگزار و اهالی مشکلات خود را به صورت مکتوب برای رسیدگی به شهردار ارایه دادند و شهردار همدان به تفصیل پاسخگوی روند قانونی کمک شهرداری در این حوزه بود.