گفتگوی تلفنی معاون محیط زیست شهرداری همدان با شهروندان؛ راهی برای ارتقای خدمات شهری

روز دوشنبه، ۱۲ خرداد ۱۴۰۴، جلسه‌ای با حضور، مجید شاکری معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری همدان، به منظور پاسخگویی تلفنی به شهروندان همدانی برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، این جلسه با هدف بررسی نظرات و شکایات شهروندان و بهبود خدمات در حوزه محیط زیست و خدمات شهری برگزار شد و شهروندان همدانی از طریق تماس با شماره ۱۳۷، سامانه جامع مدیریت شهری شهرداری همدان، نظرات و گله‌مندی‌های خود را مطرح کردند.

در این جلسه، مشکلات متعددی از نظارت بر ساخت‌وسازهای غیرمجاز، رفع سد معبر در نقاط مختلف شهر، ترمیم و مرمت باکس‌های زباله، خاموشی پارک‌ها و سایر مسائل شهری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مجید شاکری، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری همدان، در این جلسه به ۱۸ تماس شهروندان پاسخ داد و به دغدغه‌های آنان گوش فرا داد.

وی با تأکید بر اهمیت نظارت و پیگیری مشکلات مطرح شده، قول داد که اقدامات لازم برای رفع این مسائل انجام خواهد شد.

شاکری همچنین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا مشکل، به سرعت آن را از طریق سامانه ۱۳۷ گزارش دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.

گفتنی است؛ این جلسه نشان‌دهنده عزم شهرداری همدان برای بهبود کیفیت زندگی شهری و ارتقاء خدمات به شهروندان است و امید می‌رود با همکاری و مشارکت شهروندان، مشکلات موجود به سرعت حل و فصل شود.