تبر فیفا بر ریشه تیم‌های ایرانی!

گروه ورزش: در روز های اخیر فیفا ، باشگاه های استقلال تهران و تراکتور سازی تبریز را  از پنجره نقل و انتقالات محروم کرد  و پاس همدان را با کسر شش امتیاز محکوم کرده است. به گزارش “فردای همدان”، در حالیکه فیفا حکم کسر شش که از پاس همدان صادر کرده است  ، که این […]

گروه ورزش: در روز های اخیر فیفا ، باشگاه های استقلال تهران و تراکتور سازی تبریز را  از پنجره نقل و انتقالات محروم کرد  و پاس همدان را با کسر شش امتیاز محکوم کرده است.

به گزارش “فردای همدان”، در حالیکه فیفا حکم کسر شش که از پاس همدان صادر کرده است  ، که این باشگاه با کریدینس کوتو هیچ  قرار دادی را نداشته است و این بازیکن برزیلی ، قرار داد را جعل کرده است.

متأسفانه در دوره های پیشین مدیریتی باشگاه پاس همدان ، به جای پیگیری مسئله ، با پرداخت پول به این بازیکن جاعل قصد پایان دادند به این قضیه را داشتند و در دو نوبت 50 هزار دلار را به این بازیکن پرداخت کرده اند .

اما مدیرعامل باشگاه پاس همدان در این فصل ، توانست با ارائه اسناد مدارک به دادگاه بین المللی ، جاعل بودن کریدینس کوتو را به اثبات برساند.

پاس همدان اسناد و مدارک مربوط به جاعل بودن بازیکن برزیلی را به فیفا ارسال کرده است باید منتظر بود و دید که آیا  فیفا با عدالت و انصاف در این مورد حکم خواهد داد یا خیر

شاید محمدتقی رحیمی مدیر عامل پاس همدان می توانست با پرداخت پول به این مسئله پایان دهد اما او هرگز خاطر نشد اموال بین المال که حق همه مردم همدان است را به یک بازیکن جاعل پرداخت کند

امیدواریم فدراسیون فوتبال ایران در این قضیه ورود پیدا کند این قضیه فقط به باشگاه پاس مربوط نمی شود بلکه پای آبروی فوتبال ایران در میان است.

انتهای پیام/