جوابیه روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان در پاسخ به گلایه مردمی در خصوص هزینه‌های پارکینگ بیمارستان شهید بهشتی

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان در پاسخ به گلایه مردمی در خصوص هزینه‌های پارکینگ بیمارستان شهید بهشتی، جوابیه صادر کرد.

به گزارش فردای همدان، در پی طرح برخی انتقادات در خصوص هزینه های پارکینگ بیمارستان شهید بهشتی، ضمن قدردانی از رسانه ها در انعکاس مطالبات مردمی، به اطلاع شهروندان گرامی می‌رسد:

پارکینگ و محوطه بیمارستان شهید بهشتی در اختیار دانشگاه علوم پزشکی نیست، بلکه تحت مدیریت سازمان بهزیستی استان قرار دارد.

دانشگاه علوم پزشکی همدان تنها مسئولیت اداره ساختمان و خدمات درمانی داخل بیمارستان را بر عهده داشته و هیچ‌گونه نقشی در تعیین یا دریافت هزینه‌های مرتبط با محوطه، از جمله پارکینگ و… را ندارد.

متأسفانه علیرغم مکاتبات و درخواست‌های مکرر از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان و بیمارستان بهشتی برای در اختیار گرفتن محوطه و پارکینگ بیمارستان و ساماندهی وضعیت فعلی، تاکنون همکاری لازم از سوی سازمان بهزیستی صورت نگرفته است. این موضوع موجب بروز مشکلات متعدد برای بیماران، همراهان آن‌ها، پزشکان، کارکنان و سایر مراجعان شده است که دانشگاه نیز همواره نسبت به آن دغدغه‌مند بوده است.

این دانشگاه هم‌نظر با مردم، بر ضرورت ساماندهی وضعیت فعلی تأکید دارد و همچنان پیگیر این مطالبه به‌حق است تا خدمات سلامت، با کمترین فشار مالی و دغدغه به مردم ارائه شود.

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان