برگزاری جلسه هم‌اندیشی برای بهبود لکه‌گیری آسفالت معابر شهر همدان

جلسه هم‌اندیشی برای بهبود لکه‌گیری آسفالت معابر شهر همدان برگزار شد.

به گزارش فردای همدان، جلسه آموزشی حوزه آسفالت با حضور مهندس حامد انجمنیان، مسئول واحد آسفالت معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان، در مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان با حضور تمامی پرسنل این سامانه و نمایندگان نواحی سیزده گانه برگزار شد. این جلسه با هدف بررسی و بهبود وضعیت آسفالت ریزی در شهر همدان و ارتقاء کیفیت لکه گیری برگزار گردید.

مدیر سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری همدان، در این جلسه بر لزوم استفاده از ظرفیت نواحی سیزده گانه شهرداری همدان تأکید کرد و گفت: برای نظارت بهتر بر لکه گیری آسفالت معابر و تعیین تکلیف درخواست‌های شهروندان در این خصوص باید از ظرفیت نواحی سیزده گانه شهرداری همدان استفاده کرد تا درخواست‌های شهروندان فهیم همدانی در این خصوص تعیین تکلیف گردیده و رضایتمندی بیشتری حاصل گردد.

محمد گلشن، افزود: این اقدام فضایی را ایجاد می‌کند که رقابت بین مدیران نواحی بیشتر شود و در نهایت به بهبود خدمات‌رسانی به شهروندان منجر گردد.

وی ادامه داد: در بحث لکه‌گیری آسفالت، شهرداری همدان باید به عنوان نقطه قوت خود شناخته شود. ۱۸۰ وظیفه بر عهده مدیران نواحی است و به ویژه در زمینه لکه‌گیری، پیگیری جدی ضروری است.

در این جلسه، حامد انجمنیان، مسئول واحد آسفالت شهرداری همدان گفت: تمام ظرفیت واحد آسفالت و کارخانه سازمان عمران به صورت تمام وقت فعال هستند و در ادامه تفکیک آسفالت به نواحی مختلف اشاره کرد و گفت: نواحی باید در این زمینه فعال‌تر گردند و در این صورت فلاسک آسفالت برای تعیین تکلیف بیش از هزار و هفتصد پیام و در خواست شهروندان بین نواحی توزیع و درخواست‌های شهروندان پوشش خواهد داده شد . وی گفت اولویت ما در این زمینه لکه‌گیری آسفالت معابر است.

وی همچنین به مشکلات اصلی مناطق اشاره کرد و افزود: عدم وجود نظارت مناسب در خصوص نوار حفاری‌ها که بر اثر ساخت ساز در معبر ایجاد شده و همچنین نبود آسفالت در فصل زمستان باید چاره‌اندیشی شود.

وی تأکید کرد: ماشین‌آلات لکه گیری باید در اختیار نواحی مناطق چهارگانه باشند و تقسیم‌بندی تناژ باید با ناظر عالیه صورت گیرد تا برنامه‌ریزی دقیقی انجام شود و مشکلات شهروندان فهیم همدانی حل گردد. با این روش لکه گیری باید حداکثر در مدت یک هفته رفع و رجوع شوند تا رضایت شهروندان فهیم همدانی جلب گردد

مسئولین نواحی در این جلسه به عدم پاسخگویی در زمینه آسفالت و عدم اطلاع‌رسانی پیمانکاران اشاره کردند و تأکید کردند که مشکلات باید رفع شود تا عملکرد مثبتی داشته باشند.

این جلسه نشان‌دهنده عزم شهرداری همدان برای بهبود وضعیت آسفالت معابر و رضایت شهروندان است و امید می‌رود با همکاری و همفکری مسئولین، خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.

در نهایت، این جلسه به عنوان یک گام مثبت در راستای بهبود زیرساخت‌های شهری و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان همدانی تلقی می‌شود و انتظار می‌رود با اجرای تصمیمات اتخاذ شده، مشکلات موجود به سرعت حل و فصل گردد.