نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش فردای همدان، جلسه آموزشی حوزه آسفالت با حضور مهندس حامد انجمنیان، مسئول واحد آسفالت معاونت امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری همدان، در مرکز ۱۳۷ شهرداری همدان با حضور تمامی پرسنل این سامانه و نمایندگان نواحی سیزده گانه برگزار شد. این جلسه با هدف بررسی و بهبود وضعیت آسفالت ریزی در شهر همدان و ارتقاء کیفیت لکه گیری برگزار گردید.
مدیر سامانه جامع مدیریت شهری ۱۳۷ شهرداری همدان، در این جلسه بر لزوم استفاده از ظرفیت نواحی سیزده گانه شهرداری همدان تأکید کرد و گفت: برای نظارت بهتر بر لکه گیری آسفالت معابر و تعیین تکلیف درخواستهای شهروندان در این خصوص باید از ظرفیت نواحی سیزده گانه شهرداری همدان استفاده کرد تا درخواستهای شهروندان فهیم همدانی در این خصوص تعیین تکلیف گردیده و رضایتمندی بیشتری حاصل گردد.
محمد گلشن، افزود: این اقدام فضایی را ایجاد میکند که رقابت بین مدیران نواحی بیشتر شود و در نهایت به بهبود خدماترسانی به شهروندان منجر گردد.
وی ادامه داد: در بحث لکهگیری آسفالت، شهرداری همدان باید به عنوان نقطه قوت خود شناخته شود. ۱۸۰ وظیفه بر عهده مدیران نواحی است و به ویژه در زمینه لکهگیری، پیگیری جدی ضروری است.
در این جلسه، حامد انجمنیان، مسئول واحد آسفالت شهرداری همدان گفت: تمام ظرفیت واحد آسفالت و کارخانه سازمان عمران به صورت تمام وقت فعال هستند و در ادامه تفکیک آسفالت به نواحی مختلف اشاره کرد و گفت: نواحی باید در این زمینه فعالتر گردند و در این صورت فلاسک آسفالت برای تعیین تکلیف بیش از هزار و هفتصد پیام و در خواست شهروندان بین نواحی توزیع و درخواستهای شهروندان پوشش خواهد داده شد . وی گفت اولویت ما در این زمینه لکهگیری آسفالت معابر است.
وی همچنین به مشکلات اصلی مناطق اشاره کرد و افزود: عدم وجود نظارت مناسب در خصوص نوار حفاریها که بر اثر ساخت ساز در معبر ایجاد شده و همچنین نبود آسفالت در فصل زمستان باید چارهاندیشی شود.
وی تأکید کرد: ماشینآلات لکه گیری باید در اختیار نواحی مناطق چهارگانه باشند و تقسیمبندی تناژ باید با ناظر عالیه صورت گیرد تا برنامهریزی دقیقی انجام شود و مشکلات شهروندان فهیم همدانی حل گردد. با این روش لکه گیری باید حداکثر در مدت یک هفته رفع و رجوع شوند تا رضایت شهروندان فهیم همدانی جلب گردد
مسئولین نواحی در این جلسه به عدم پاسخگویی در زمینه آسفالت و عدم اطلاعرسانی پیمانکاران اشاره کردند و تأکید کردند که مشکلات باید رفع شود تا عملکرد مثبتی داشته باشند.
این جلسه نشاندهنده عزم شهرداری همدان برای بهبود وضعیت آسفالت معابر و رضایت شهروندان است و امید میرود با همکاری و همفکری مسئولین، خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود.
در نهایت، این جلسه به عنوان یک گام مثبت در راستای بهبود زیرساختهای شهری و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان همدانی تلقی میشود و انتظار میرود با اجرای تصمیمات اتخاذ شده، مشکلات موجود به سرعت حل و فصل گردد.