تکميل 7 مجتمع آبرساني روستايي اسدآباد تا پايان سال 96

فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح و تکميل 7 مجتمع آبرساني روستايي اين شهرستان تا پايان سال 96 خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري در مراسم جشن انقلاب و تجليل از شوراهاي روستاهاي بخش مرکزي شهرستان اسدآباد که در سالن اجتماعات دانشگاه پيام‌نور با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار همدان برگزار شد، اظهار کرد: […]

فرماندار شهرستان اسدآباد از افتتاح و تکميل 7 مجتمع آبرساني روستايي اين شهرستان تا پايان سال 96 خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، حسين افشاري در مراسم جشن انقلاب و تجليل از شوراهاي روستاهاي بخش مرکزي شهرستان اسدآباد که در سالن اجتماعات دانشگاه پيام‌نور با حضور معاون سياسي امنيتي استاندار همدان برگزار شد، اظهار کرد: از 10 مجتمع آبرساني شهرستان اسدآباد 7 مجتمع تأمين اعتبار شده است که تا پايان سال آينده تکميل مي‌شود و به بهره‌برداري خواهد رسيد.

وي مجتمع‌هاي آبرساني شهرستان اسدآباد را در کشور بي‌نظير دانست و افزود: بحث آب يکي از اولويت‌هاي ويژه‌اي است که بايد براي آن برنامه‌ريزي کرد.

افشاري با اشاره به بازديد هوايي وزير نيرو از سد نعمت‌آباد و حوزه‌هاي آبريز شهرستان اظهار کرد: پيشنهاد احداث دو سد مخزني در هلور عليا و سفلي و نيز شيلاندر به وزير نيرو ارائه شد که ايشان با مطالعه و اجراي اين طرح موافقت کرد.

وي همچنين از پيشنهاد احداث دو سد مخزني در پيرسلمان و شهر آجين به وزير نيرو خبر داد و گفت: خوشبختانه با مطالعه و اجراي اين طرح نيز موافقت لازم از وزير نيرو اخذ شد.

فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به پيشرفت فيزيکي 81 درصدي سد نعمت‌آباد گفت: اين پروژه براي سال آينده داراي اعتبار است که براي تکميل و بهره‌برداري به 20 ميليارد تومان اعتبار نياز خواهد داشت.

وي گفت: با بازديد هوايي وزير نيرو از سد نعمت‌آباد مقرر شد تا بخش اعظمي از اعتبار مورد نياز براي تکميل سد نعمت‌آباد اختصاص داده شود.

افشاري اضافه کرد: با اختصاص بخش اعظم اعتبار مورد نياز اين طرح بايد به پيشرفت فيزيکي 96 درصد ارتقاء يابد.

وي در ادامه با اشاره به بخش صنعت شهرستان نيز عنوان کرد: در تلاش هستيم تا بخش صنايع صنعتي بزرگ و صنايع تبديلي بزرگ شهرستات در مدار توليد قرار گيرند.

افشاري آينده شهرستان را در راه توسعه و پيشرفت روشن پيش‌بيني کرد و گفت: شهرستان اسدآباد بر مدار توسعه به سرعت در حال حرکت است.

گفتني است؛ در پايان از شوراهاي بخش مرکزي شهرستان اسدآباد تجليل شد.

انتهای پیام/