دستور رئیس سازمان صداوسیما برای تولید ۱۰ مستند در همدان

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از دستور تولید ۱۰ مستند در همدان توسط رئیس سازمان صداوسیما، گفت: شبکه‌های ملی در همدان سریال تولید می‌کنند. به گزارش “فردای همدان”، امیر خجسته درباره دیدار مجمع نمایندگان همدان با رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: با توجه به اینکه مجمع نمایندگان استان همدان مجمع قدرتمند، قوی و […]

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان از دستور تولید ۱۰ مستند در همدان توسط رئیس سازمان صداوسیما، گفت: شبکه‌های ملی در همدان سریال تولید می‌کنند.

به گزارش “فردای همدان”، امیر خجسته درباره دیدار مجمع نمایندگان همدان با رئیس سازمان صدا و سیما اظهار داشت: با توجه به اینکه مجمع نمایندگان استان همدان مجمع قدرتمند، قوی و دارای شخصیت‌های ملی است می‌توانند اثرگذار بوده و استان همدان را در مسیر توسعه قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه در این جلسه مسائل مختلفی از جمله حمایت کافی و وافی نسبت به صدا و سیما مطرح شد، افزود: در حال حاضر هجمه‌های سنگین از سوی استکبار جهانی، موساد، سیا و سازمان‌های اطلاعاتی به صدا و سیما وارد می‌شود که فعالیت 250 شبکه فارسی زبان علیه ایران نمونه آن است اما در دنیا کشوری وجود ندارد که دو شبکه تلویزیونی علیه آنها کار کند.

خجسته با بیان اینکه صدا و سیما چشم نظام است، تصریح کرد: شبکه رسانه‌ای استکبار به شدت کار می‌کنند تا رسانه ملی را از نظر مالی و تبلیغاتی ضعیف کرده و صدا و سیما را به عنوان یک رسانه ضعیف در اذهان عمومی و بین مردم مطرح کنند.

انتهای پیام/