26 طرح عمراني و خدماتي در استان همدان بهره برداري شد

همزمان با دومين روز از دهه مبارک فجر 26 طرح عمراني و خدماتي روز چهارشنبه در نقاط مختلف استان همدان بهره برداري شد.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” اين طرح ها شامل 18 طرح برق رساني با اعتبار 51 ميليارد و 516 ميليون ريال در شهرستان ملاير که امروز با حضور مسئولان بهره برداري […]

همزمان با دومين روز از دهه مبارک فجر 26 طرح عمراني و خدماتي روز چهارشنبه در نقاط مختلف استان همدان بهره برداري شد.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” اين طرح ها شامل 18 طرح برق رساني با اعتبار 51 ميليارد و 516 ميليون ريال در شهرستان ملاير که امروز با حضور مسئولان بهره برداري شد.

همچنين در دومين روز از دهه مبارک فجر چهار طرح عمراني در زمينه توسعه شبکه مخابرات و مسکن روستايي با حضور مسوولان در شهرستان اسدآباد بهره برداري شد.

اين طرح ها شامل يک واحد مسکن مقاوم سازي شده در روستاي وندرآباد به نمايندگي از 30 واحد افتتاح و سند منزل مسکوني نيز به صاحب خانه تحويل شد.

همچنين پارک روستاي وندرآباد از طرح هايي است که با يک ميليارد و 500 ميليون ريال براي استفاده اهالي به ويژه کودکان احداث شده و امروز بهره برداري شد.

نصب و راه اندازي کافوي نوري مخابرات در محله پارک باهنر با هدف تقويت خدمات رساني به مشترکان با اعتبار سه ميليارد ريال از ديگر طرح هايي بود که امروز بهره برداري شد.

با کمک کميته امداد امام (ره) 33 واحد مسکن در روستاهاي اسدآباد براي مددجويان احداث شده که امروز به نمايندگي از اين تعداد يک طرح در روستاي وندرآباد افتتاح شد.

*در دومين روز از دهه مبارک فجر چهار طرح عمراني با 9 ميليارد و 230 ميليون ريال در شهرستان کبودراهنگ به بهره برداري رسيد.

در راستاي کشت گياهان سبزي و صيفي ، گلخانه کوريجان با 7 هزار و 200 مترمربع با چهار ميليارد و 200 ميليون ريال و ظرفيت توليد 252 تن سبزي و صيفي در سال با اشتغالزايي پنج نفر راه اندازي شد.

براي بهبود امکانات و تجهيزات پزشکي به بيماران سامانه راديولوژي بيمارستان امام رضا (ع) کبودراهنگ که با 3 ميليارد و 600 ميليون ريال خريداري شده بود بهره برداري شد.

شرکت تعاوني الوند دوخت غرب با 330 ميليون ريال بهره برداري رسيد که اين کارگاه به صورت مستقيم براي بيش از 20 نفر اشتغال زايي کرده است .

همچنين ساختمان پايگاه اورژانس جاده اي کوريجان نيز در زميني به مساحت 100 مترمربع با يک ميليارد و 500 ميليون ريال بهره برداري رسيد.

دهه فجر امسال 929 طرح عمراني با هفت هزار و 740 ميليارد ريال سرمايه گذاري در استان همدان بهره برداري و يا کلنگ زني مي شود.

منبع: ایرنا