فراخوان بیست و هشتمین جشن فصلی ادبی

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان از برگزاری بیست و هشتمین جشن فصلی ادبی خبر داد. به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مریم زندی، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان عنوان کرد: این جشن در بخش‌های شعر و داستان و در دو موضوع آزاد و ویژه برگزار خواهد شد که در بخش […]

مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان از برگزاری بیست و هشتمین جشن فصلی ادبی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” مریم زندی، مسئول واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان عنوان کرد: این جشن در بخش‌های شعر و داستان و در دو موضوع آزاد و ویژه برگزار خواهد شد که در بخش ویژه آثاری با موضوع مادر و خانواده ایرانی-اسلامی پذیرفته می‌شوند.

وی ادامه داد: شاعران می‌توانند شعرهای کلاسیک، سپید، ترانه و شعر کودک و نوجوان خود را برای دبیرخانه ارسال کنند و در بخش داستان نیز علاقمندان می‌توانند در دوبخش داستان کوتاه و داستان مینی‌مال آثار خود را ارائه کنند.

زندی افزود: امسال هیچ محدودیت سنی، چه در بخش آزاد و چه در بخش ویژه وجود ندارد و علاقمندان باید فایل word آثار خود را حداکثر تا 10اسفند95 به دفتر آفرینش های ادبی حوزه هنری  استان همدان، واقع در خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن بست زرین تحویل داده و یا به پست الکترونیکی info@arthamadan.ir؛ با ذکر عنوان «جشن فصلی» در قسمت موضوع ایمیل؛ ارسال کنند.

وی با بیان اینکه آثار باید به صورت حروف‌چینی شده باشد افزود: محدودیتی در تعدادآثار ارسالی وجود ندارد و شرکت در همه‌ی بخش‌ها برای اعضای کانون‌های ادبی حوزه هنری استان مانعی ندارد.

زندی در پایان با اشاره به اینکه از برگزیدگان هربخش در هفته هنر انقلاب اسلامی تجلیل می‌شود گفت: جشن فصلی ادبی هر دو فصل یکبار به همت حوزه هنری استان ویژه اعضای کارگاه های ادبی شعر و داستان و همچنین علاقمندان برگزار می شود.