برگزاری 125 عنوان برنامه فرهنگی به‌مناسبت دهه فجر در فامنین

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: در طول دهه مبارک فجر 125 عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی و اقتصادی در سطح شهرستان فامنین برگزار می‌شود.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” حسن بهادری‌یکتا، فرمانده سپاه ناحیه فامنین ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر بیان داشت: 125 عنوان برنامه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، اقتصادی، ورزشی و روشنگری […]

فرمانده سپاه ناحیه فامنین گفت: در طول دهه مبارک فجر 125 عنوان برنامه فرهنگی، مذهبی، ورزشی و اقتصادی در سطح شهرستان فامنین برگزار می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” حسن بهادری‌یکتا، فرمانده سپاه ناحیه فامنین ضمن گرامیداشت فرارسیدن دهه فجر بیان داشت: 125 عنوان برنامه در زمینه‌های مختلف فرهنگی، مذهبی، اقتصادی، ورزشی و روشنگری در سطح ناحیه و حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت برگزار می‌شود.

وی افزود: برخی از این طرح‌ها برنامه‌ها شامل افتتاح اماکن ورزشی، کارگاه‌ها و جشنواره‌های مهارت‌آموزی برای بسیجیان است.

فرمانده سپاه ناحیه فامنین در ادامه گفت: از دیگر برنامه‌های شاخص این دهه برگزاری یادواره های شهدا، نهضت‌های روشنگری و برگزاری مسابقات ورزشی برای اقشار مختلف همچنین سرکشی از خانواده های معزز شهدا، غبارروبی از مزار شهدا و افتتاح برخی از طرح‌های اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.

وی با تأکید بر حفظ انسجام آحاد ملت در این دهه و دوری از اختلاف اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی حاصل تلاش و استقامت همه مردم شریف ایران است که از تمام جان و مال و وقت و فرزندان خود گذشتند و به یاری امام خود شتافتند و تبلور این وحدت در روز 22 بهمن با حضور حداکثری و با بصیرت شهرستان فامنین به نمایش در خواهد آمد