نشست صمیمی با حسام و ضرابی‌زاده

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان بیان کرد: استان همدان در بیستم بهمن‌ماه شاهد برپایی رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر سه کتاب از نویسندگان همدانی خواهد بود.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان، تیمور آقامحمدی، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان عنوان کرد: همدان در بیستم بهمن‌ماه شاهد برپایی […]

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان بیان کرد: استان همدان در بیستم بهمن‌ماه شاهد برپایی رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر سه کتاب از نویسندگان همدانی خواهد بود.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان، تیمور آقامحمدی، معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان عنوان کرد: همدان در بیستم بهمن‌ماه شاهد برپایی رونمایی از تقریظ مقام معظم رهبری بر سه کتاب از نویسندگان همدانی خواهد بود و در آستانه این رویداد و در نشستی صمیمی، داستان نویسان و فعالان تاریخ شفاهی استان نشست پرسش و پاسخی با نویسندگان این سه اثر خواهند داشت.

معاون فرهنگی و هنری حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: «وقتی مهتاب گم شد» به قلم حمید حسام و «دختر شینا» و «گلستان یازدهم» به قلم بهناز ضرابی‌زاده سه اثری هستند که رهبر انقلاب به تازگی بر آنها تقریظ نوشته اند و قرار است در این نشست درباره فرآیند نگارش و تدوین این آثار گفت و گو شود.

آقامحمدی ادامه داد: این نشست با همکاری اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان و با هدف تکریم این دو نویسنده و انتقال تجربه ایشان به نویسندگان و فعالان تاریخ شفاهی برگزار خواهد شد و روز شنبه 16بهمن ساعت 16 در سالن کنفرانس باغ‌موزه دفاع مقدس میزبان این افراد خواهیم بود.