برگزاری سومین جشن گلریزان زوج های جوان به مناسبت دهه فجر

رئیس مجمع خیرین ازدواج شهرستان همدان گفت : با همکاری هیات های ورزشی باستانی ، اصناف ، خیرین و فرمانداری همدان امشب سومین جشن گلریزان به مناسبت ایام ا . . . دهه فجر برگزار می شود.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” اسداله ربانی مهر، رئیس مجمع خیرین ازدواج شهرستان همدان گفت : مجمع […]

رئیس مجمع خیرین ازدواج شهرستان همدان گفت : با همکاری هیات های ورزشی باستانی ، اصناف ، خیرین و فرمانداری همدان امشب سومین جشن گلریزان به مناسبت ایام ا . . . دهه فجر برگزار می شود.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان” اسداله ربانی مهر، رئیس مجمع خیرین ازدواج شهرستان همدان گفت : مجمع خیرین ازدواج در یکسال اخیر توانسته بیش از 100 وام قرض الحسنه ازدواج و 70 جهیزیه برای زوج های نیازمند تامین کند و هم اکنون نیازمند همکاری و همراهی مردم نوع دوست همدان هستیم .

وی گفت : مجمع خیرین ازدواج یک اقدام فرهنگی ماندگار در جهت کمک به زوج های جوان است و در حوزه اقتصادی و فرهنگی فعالیت می کند .

رئیس مجمع خیرین ازدواج همدان گفت : شعار مجمع خیرین ، ازدواج آگاهانه ، آسان و پایدار است و برنامه های فرهنگی خوبی در جهت تقویت مجمع در نظر گرفته ایم و سعی داریم این مجمع را به عنوان یک نهاد فرهنگی در جهت خدمت رسانی به جوانان تقویت و به جامعه معرفی کنیم .

ربانی مهر گفت : مجمع خیرین ازدواج در همه شهرستانها فعال شده است اما مجمع شهرستان نهاوند و همدان از دیگر شهرستانها فعالیت بهتری داشته است و انتظار داریم که این مجمع بتواند در آینده خدمات ویژه ای در حوزه ازدواج جوانان ارائه دهد .

لازم به ذکر است سومین جشن گلریزان ازدواج زوج های جوان امروز چهارشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در زورخانه پهلوان علی میرزا جنب سالن فردوسی با حضور خیرین و مسئولین استان برگزار می شود.