9 تیم بعلاوه ایران در جام جهانی هنرمندان شرکت می‌کنند

رستمی‌کیا معتقد برگزاری هرچه بهتر مسابقات جام جهانی هنرمندان نیازمند همراهی همه مسئولان و فعالان این حوزه است. به گزارش “فردای همدان”، علی‌مراد رستمی کیا حامی مالی این مسابقات که از فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان همدان است، گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی و با توجه به چالشی […]

رستمی‌کیا معتقد برگزاری هرچه بهتر مسابقات جام جهانی هنرمندان نیازمند همراهی همه مسئولان و فعالان این حوزه است.

به گزارش “فردای همدان”، علی‌مراد رستمی کیا حامی مالی این مسابقات که از فعالان اقتصادی بخش خصوصی استان همدان است، گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی و رهنمود های رهبر معظم انقلاب اسلامی و با توجه به چالشی که برای استان در بزنگاه اعطای میزبانی به این استان پیش آمد وارد عرصه شدیم و اجازه ندادیم این رویداد مهم از همدان به جزایر کیش و قشم برود.

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه های فرهنگی برای تیم های شرکت کننده در این مسابقات از سوی ما برنامه ریزی شده است و امیدواریم بتوانیم با همکاری فدراسیون ورزش هنرمندان و همچنین دیگر نهاد های مسئول میزبانی در خور ایران اسلامی و همچنین شهر کهن همدان داشته باشیم.

او همچنین در خصوص مشکلاتی که راه رسیدن به این هدف وجود دارد اظهار امیدواری کرد با همکاری های سازنده میان دستندرکاران این رویداد فرهنگی – ورزشی همدان به الگوی برگزاری این گونه رویداد ها مبدل شود .

رستمی کیا در همین حال تاکید کرد در خصوص برنامه های اصلی و رسمی این رویداد با حامی مالی هماهنگی صورت نگرفته است و برای بهتر برگزار شدن این مسابقات لازم است همه ما دست در دست هم دهیم.

منبع:شبستان

انتهای پیام/