برگزاری برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در زندان‌های همدان

مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: برنامه‌های دهه فجرامسال با محوریت قرآن کریم و برگزاری برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و تربیتی در زندان‌ها است. به گزارش “فردای همدان”، حسن محمد یاری ضمن تبریك فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اداره کل زندان‌های همدان در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های سی […]

مدیرکل زندان‌های استان همدان گفت: برنامه‌های دهه فجرامسال با محوریت قرآن کریم و برگزاری برنامه‌های قرآنی، فرهنگی، هنری و تربیتی در زندان‌ها است.

به گزارش “فردای همدان”، حسن محمد یاری ضمن تبریك فرا رسیدن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: اداره کل زندان‌های همدان در راستای برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن‌های سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و تبیین اهداف و ارزش‌های انقلاب و به منظور آگاهی بخشی ،امید آفرینی و خود باوری در بین زندانیان، برنامه های متنوعی را برگزار خواهد کرد.

وی افزود: مهم ترین محور برنامه‌های دهه فجرامسال با محوریت قرآن كریم و برگزاری برنامه های قرآنی، فرهنگی، هنری و تربیتی در زندان‌ها است .

مدیرکل زندان‌های استان همدان ابراز داشت: برگزاری مسابقات ورزشی، هنری، كتابخوانی، نقاشی و خاطره نویسی، برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس در زندان‌های تابعه استان به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی با اصول و ارزش های انقلابی و بصیرت افزایی است.

وی ادامه داد: بهره مندی از ظرفیت های نمازهای جماعت و سخنرانی بین الصلاتین در این دهه در راستای ترویج ارزش های نظام و انقلاب، برگزاری جشن‌های باشکوه گرامیداشت ایام الله دهه فجر در زندان‌های تابعه استان، شركت در مراسم غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا از دیگر برنامه‌ها است.

محمدیاری خاطرنشان کرد: شركت در راهپیمایی باشكوه 22 بهمن ماه، پخش سرودهای انقلابی در فضای اداره كل و زندان‌ها، برگزاری محافل انس با قرآن كریم و ارائه تسهیلات ویژه به مددجویان و خانواده آنان از قبیل مددكاری،اعطای ملاقات حضوری ومرخصی نیز از مهم ترین برنامه های این اداره كل است.

انتهای پیام/