کسب رتبه نخست در جشنواره دانش و پژوهش امام‌علی (ع)

معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: در این مراسم 6 نفر از برترین‌های سپاه استان همدان موفق به کسب رتبه شدند. به گزارش “فردای همدان”، داوود قنبری با اشاره به برگزاری دومین جشنواره سراسری دانش و پژوهش امام علی(ع) عنوان کرد: این جشنواره با حضور فرمانده کل سپاه در سالن فتح […]

معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الحسین (ع) همدان گفت: در این مراسم 6 نفر از برترین‌های سپاه استان همدان موفق به کسب رتبه شدند.

به گزارش “فردای همدان”، داوود قنبری با اشاره به برگزاری دومین جشنواره سراسری دانش و پژوهش امام علی(ع) عنوان کرد: این جشنواره با حضور فرمانده کل سپاه در سالن فتح المبین نیروی زمینی سپاه با پنج محور اصلی و با معرفی و تقدیر از تجربه‌نگاران برتر، اندیشه‌ورزان و پژوهشگران برتر، سردبیران نشریات برتر و فرماندهان و مدیران برتر برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این جشنواره استان همدان مقام نخست را کسب کرد، اظهار داشت: در این مراسم 6 نفر از برترین‌های سپاه استان همدان موفق به کسب رتبه شدند.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه سردار ابوحمزه فرماندهی سپاه انصار الحسین (ع) به عنوان فرمانده برتر در حوزه دانش و پژوهش در سطح کشور انتخاب شد، افزود: بنده نیز به عنوان معاون برتر دانش و پژوهش در جشنواره برگزیده شدم.

وی در خصوص رتبه‌های برتر کسب شده عنوان کرد: سروان پاسدار وحید آزادفر به عنوان سردبیر پیک دانشی برتر، سروان پاسدار اصغر حیدری به عنوان تجربه‌نگار برتر، سرگرد پاسدار جعفر حضرتی به عنوان مسئول تیم اندیشه‌ورزی برتر و سرگرد پاسدار وحید خادمی به عنوان مجری پژوهش برتر در جشنواره سراسری انتخاب شدند.

معاون دانش و پژوهش سپاه انصار الحسین(ع) همدان یادآور شد: در حوزه‌های تجربه‌نگاری نیز بیش از 3 هزار و 400 تجربه در سامانه تجربه نگاری ثبت کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: در طول 5 سال در سپاه استان در حوزه دانش و پژوهش به ثبات و استقلال رسیده‌ایم و به سمت محتوایی شدن و کیفی‌تر شدن داده‌هایی که خود برنامه‌ریزی کرده‌ایم در حال حرکت هستیم.

انتهای پیام/