کارگاه انتقال تجربه با حضور پورصمدی برگزار می‌شود

گروه فرهنگ و هنر: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان در نشستی دوروزه کارگاه عکاسی و تصویربرداری با حضور مرتضی پورصمدی برگزار می‌کند. به گزارش “فردای همدان”، این نشست، ویژه‌برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی است که در روزهای دوشنبه و سه شنبه 18 و 19 بهمن‌ماه 95 برگزار خواهد شد. مسئول واحد هنرهای تصویری […]

گروه فرهنگ و هنر: واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان در نشستی دوروزه کارگاه عکاسی و تصویربرداری با حضور مرتضی پورصمدی برگزار می‌کند.

به گزارش “فردای همدان”، این نشست، ویژه‌برنامه دهه فجر انقلاب اسلامی است که در روزهای دوشنبه و سه شنبه 18 و 19 بهمن‌ماه 95 برگزار خواهد شد.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: در نخستین روز از این نشست نمایشگاهی از عکس‌های پورصمدی با عنوان «کوچ» ساعت 10صبح روز دوشنبه 18 بهمن ماه در نگارخانه حوزه هنری واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین برپا خواهد شد.

داود عبدالملکی ادامه داد: در همان روز و از ساعت 15 الی 18، کارگاه نقد و بررسی این آثار و همچنین نشست انتقال تجربیات، با حضور پورصمدی در همان مکان و با حضور علاقمندان برگزار می‌شود.

وی افزود: روز سه‌شنبه 19 بهمن نیز با حضور مرتضی پورصمدی، نمایش فیلم مستند و کارگاه تصویربرداری از ساعت 10 تا 13 آغاز شده و در ادامه نیز این روند از ساعت 15 تا 17 برپاست.

عبدالملکی در پایان گفت: حضور برای علاقمندان در این نشست‌ها آزاد می‌باشد.

انتهای پیام/