برنامه‌های آموزش و پرورش برای نوروز امسال

باشگاه مخاطبان: مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح همیار گردشگر امسال برای اولین بار در 384 دبیرستان اجرا می‌شود. به گزارش “فردای همدان”، علی اکبرزاده مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت:طرح  همیار گردشگر امسال برای اولین بار با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان میراث فرهنگی برای دانش […]

باشگاه مخاطبان: مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح همیار گردشگر امسال برای اولین بار در 384 دبیرستان اجرا می‌شود.

به گزارش “فردای همدان”، علی اکبرزاده مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت:طرح  همیار گردشگر امسال برای اولین بار با همکاری وزارت آموزش و پرورش و سازمان میراث فرهنگی برای دانش آموزان برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این طرح دانش آموزان از طریق مربیان آموزش و پرورش به یادگیری و شناخت فضاهای فرهنگی ،تاریخی و مکان های گردشگری استان و کشور می پردازند.

مدیرکل فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: هدف دیگر برای اجرای طرح همیار گردشگر آموزش چگونگی حفاظت از مکان های گرشگری تاریخی و فرهنگی است که یک مهارت  اجتماعی محسوب می شود.

علی اکبرزاده بیان داشت: این طرح تا عید نوروز امسال در برخی از دبیرستان ها اجرا می شود و دانش آموزان می توانند در فضاهای گردشگری حضور داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه طرح مذکور در حال حاضر در همه مدارس اجرا نمی شود اظهار داشت: در فاز اول 384 مدرسه در کشور طرح همیار گردشگر را آغاز می کنند.

انتهای پیام/