امنيت ايران در شرايط نا امن منطقه ارزشمند است

استاندار همدان، امنيت کشور در شرايط نا امن منطقه، ارزشمند و تلاش براي امنيت را تلاشي قابل تقدير دانست.   به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، محمد ناصر نيکبخت، صبح امروز در اختتاميه اولين جشنواره ورزشي جامعه اطلاعاتي استان، گفت: يکي از جاها و مسؤوليت هايي که بعد از انقلاب در آنجا انقلاب شد، حوزه اطلاعاتي […]

استاندار همدان، امنيت کشور در شرايط نا امن منطقه، ارزشمند و تلاش براي امنيت را تلاشي قابل تقدير دانست.

 

به گزارش پایگاه خبری”فردای همدان”، محمد ناصر نيکبخت، صبح امروز در اختتاميه اولين جشنواره ورزشي جامعه اطلاعاتي استان، گفت: يکي از جاها و مسؤوليت هايي که بعد از انقلاب در آنجا انقلاب شد، حوزه اطلاعاتي کشور بود، قبل از انقلاب در دستگاه هاي اطلاعاتي ،ظلم ، شکنجه و بيداد ، جاري و ساري بود.

وي افزود: اکنون تصميمات و تفکرات جامعه اطلاعاتي، بر مبناي دين و اخلاق و رأفت است و بايد حتما در راس جامعه اطلاعاتي مجتهدي باشد تا آسيبي وارد نشود.

استاندار يادآوري کرد: حتي وقتي تصميم بر سرپرستي فردي غير مجتهد گرفته مي شود، با هوش و کياست، رهبري جلوي اين انحراف را مي گيرند تا هر گز اين وزارتخانه بدون مجتهد اداره نشود.

نيکبخت تصريح کرد: امروز در شرايطي که منطقه پر از آشوب و همه نوع فجايع است ، جغرافياي ايران اسلامي با تيزهوشي سربازان گمنام و همکاري نيروهاي مسلح در آرامش و امنيت به سر مي برد و جامعه در امنيت کامل زندگي مي کند .

وي ادامه داد: در شرايطي که دشمنان آرزو دارند تعرضي به ايران داشته باشند، اما قادر نيستند، کشور ما مشغول آماده کردن برنامه ششم توسعه و هنوزآن به پايان نرسيده ‌، برنامه بودجه سال آتي را در دست دارند و همه تلاش ها براي توسعه وتعالي کشوراست.

استاندار خاطرنشان کرد: تلاش براي امنيت ‌، قابل تقدير است مخصوصا وقتي شرايط منطقه را مي بينيم اين امنيت ارزشمندتر مي شود.

نيکبخت اظهار داشت:اقدام اداره کل اطلاعات استان و ميزباني از جشنواره، جاي تقدير و تشکر دارد که هميشه سعي دارند قدم بلندي را در همه زمينه ها و توسعه استان بردارند.

وي بيان داشت: روحيه حمايت از فعاليت اقتصادي که وزير فرهيخته اطلاعات همواره به آن اهتمام دارد، در اداره کل اطلاعات استان جاري و ساري است.

استاندار گفت: بايد اقتصاد مقاومتي را به فرموده رهبر معظم انقلاب اجرا کنيم تا جامعه از نشاط و شادابي لازم برخوردار شود و در اين زمينه اداره کل اطلاعات همکاري بسيار خوبي در استان دارد.

نيکبخت افزود: اميدوارم بتوانيم اقتصاد مقاومتي را با همکاري بخش خصوصي که اگر نباشد، دچار مشکل مي شويم، اجرا کنيم زيرا امنيت در استان وجود دارد.

وي اضافه کرد: عقل سالم در بدن سالم است و بايد بتوانيم اين جشنواره را ادامه دهيم و اداره کل ورزش و جوانان به ورزش ادارات و سازمانها توجه ويژه کند.

استاندار تصريح کرد: هر کار عمراني که به ورزش جوانان و کارکنان مرتبط باشد، دريغ نخواهيم داشت و هر چه داشته باشيم در طبق اخلاص در زمينه ورزشي و عمراني و خدمت در توسعه استان دريغ نخواهيم کرد.

نيکبخت در پايان با يادآوري تجربه اي که با برگزاري اين جشنواره کسب شده ، خواستار تکرار آن شد تا اين رويه و روش در استان بيشتر جاري شود. در پايان اين مراسم از نفرات برتر جشنواره، تقدير به عمل آمد.