توزیع شیر در بیش از 7 هزار مدرسه استان همدان

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از توزیع شیر در بیش از 7 هزار مدرسه استان خبر داد.   به گزارش پایگاه خبری” فردای همدان”  مصطفی خزاعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهاركرد: توزیع شیر از هفته‌ی آخر دی‌ماه  در مدارس سراسر استان آغاز شده است و در صورت تأمین اعتبار در 45 نوبت […]

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از توزیع شیر در بیش از 7 هزار مدرسه استان خبر داد.

 

به گزارش پایگاه خبری” فردای همدان”  مصطفی خزاعی، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان اظهاركرد: توزیع شیر از هفته‌ی آخر دی‌ماه  در مدارس سراسر استان آغاز شده است و در صورت تأمین اعتبار در 45 نوبت توزیع خواهد شد.

 

خزاعی  با بیان این که  دانش آموزان استان حداقل  3 روز در هفته شیر دریافت می کنند، افزود: تمام مدارس روستایی و نقاط دور دست استان شیر پاکتی استریل با ماندگاری 6 ماهه و بقیه‌ی مدارس شیر لیوانی پاستوریزه دریافت می کنند.

 

وي با اشاره به توزیع شیر برای  بیش از 290 هزار دانش آموز استان، تصريح كرد: در حال حاضر تمامی  مدارس ابتدایی، پیش دبستانی های ضمیمه‌ی مدارس،  متوسطه اول و دوم  به عنوان جامعه هدف تحت پوشش این طرح قرار دارند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: شیری که در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد از بهترین شیر صنعتی  است که در بهترین حالت تولید و تهیه می شود.