درمانگاه موقوفه اعتمادیه همدان در دهه فجر افتتاح می‌شود

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: درمانگاه اعتمادیه همدان از محل رقبات موقوفه بهاالملک ساخته شده که دهه فجر با استقرار پزشک افتتاح می‌شود.   به گزارش  پایگاه خبری”فردای همدان” حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر با محوریت مساجد و بقاع […]

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: درمانگاه اعتمادیه همدان از محل رقبات موقوفه بهاالملک ساخته شده که دهه فجر با استقرار پزشک افتتاح می‌شود.

 

به گزارش  پایگاه خبری”فردای همدان” حجت‌الاسلام محمد کاروند، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر با محوریت مساجد و بقاع متبرکه در استان اظهار داشت:برنامه‌های دهه فجر امسال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی و مشارکت‌ عموم مردم اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های شاخص دهه فجر افزود: ویژه برنامه 10 شب، 10 مسجد و 10 امامزاده در دهه فجر امسال برگزار می‌شود و سخنرانی‌هایی با محوریت بصیرت‌افزایی، استکبارستیزی، نقش و اهمیت ولایت فقیه و نقش مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی برای مردم ارائه می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با اشاره به ضرورت تبیین آرمان‌های انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر تصریح کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری، آذین‌بندی مساجد و بقاع متبرکه، برپایی نمایشگاه، اعزام مبلغان دینی به مساجد، نورافشانی و تجلیل از خانواده معظم شهدا از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در ایام دهه فجر است.

وی از اجرای برنامه “دست‌های مهربانی” خبر داد و گفت: تعدادی از موقوفات استان همدان با نیت خدمت به مردم وقف شده‌اند در این راستا سبد غذایی در ایام دهه فجر بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود.

کاروند از افتتاح درمانگاه موقوفه اعتمادیه در دهه فجر امسال خبر داد و بیان کرد: درمانگاه جدید اعتمادیه در ساختمانی به مساحت 250 مترمربع و در سه طبقه از محل درآمد موقوفه بهاءالملک ساخته شده است.

وی افزود: در این درمانگاه پنج پزشک عمومی مستقر می‌شود و طول هفته یک یا دو روز پزشک متخصص پوست و مو، اطفال، زنان، تزریقات و دندانپزشکی نسبت به ارائه خدمات به مردم اقدام می‌کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان از حسینیه باغ بهشت همدان به عنوان یکی دیگر از پروژه‌های قابل افتتاح در ایام دهه فجر امسال یاد کرد و گفت: عملیات ساخت حسینیه  سیدالشهدا(ع) در طرح جامع باغ بهشت همدان قرار داشت که عملیات عمرانی و تجهیز آن به اتمام رسیده و بعد از افتتاح این مکان آماده ارائه خدمات مراسم‌ مختلفی همچون ترحیم، شب هفت، چهلم، سالگرد و ویژه برنامه‌های مناسبتی را دارد.

منبع: تسنیم