اجراي طرح هاي هدفمند با توجيه اقتصادي سياست دولت يازدهم است

معاون امور عمراني استانداري همدان گفت: اجرای طرح های هدفمند با توجيه اقتصادي از اولويت ها و سياست های دولت تدبير و اميد است.   به گزارش پایگاه خبری” فردای همدان” محمود عراقي، معاون امور عمراني استانداري همدان روز شنبه در شوراي اداري شهرستان همدان عنوان کرد: واگذاری برخي از طرح هاي نيمه تمام به […]

معاون امور عمراني استانداري همدان گفت: اجرای طرح های هدفمند با توجيه اقتصادي از اولويت ها و سياست های دولت تدبير و اميد است.

 

به گزارش پایگاه خبری” فردای همدان” محمود عراقي، معاون امور عمراني استانداري همدان روز شنبه در شوراي اداري شهرستان همدان عنوان کرد: واگذاری برخي از طرح هاي نيمه تمام به بخش خصوصي از ديگر اهداف دولت تدبير و اميد است

وي با بيان اينکه برخي از طرح هايي که در گذشته آغاز شده خيلي در اولويت نبودند که اکنون نيمه تمام رها شده است افزود: اين طرح ها با توجه به نياز مردم بايد به بخش خصوصي واگذار شود.

عراقي گفت: سند بازآفريني که در دولت تدبير و اميد تنظيم شده يکي ار برنامه هاي خوب در شهر همدان است و براي اين طرح در همدان مشاور توانمند انتخاب شده است که بتوان با اجراي مناسب آن پايتخت تاريخ و تمدن ايران را به شان واقعي خود برسانيم.

وي اضافه کرد: مديران بايد از اظهار نظر قاطعانه در مورد افتتاح طرح هاي عمراي خودداري کنند چرا که اگر اين طرح ها در وقت اعلام شده بهره برداري نشود اعتماد مردم از بين مي رود.

وي از مديران خواست در رابطه با اطلاع رساني عملکرد دولت از افراط و تفريط پرهيز کنند و با تلاش بيشتر سعي در اتمام طرح هاي نيمه تمام داشته باشند تا شيريني طرح ها به کام مردم برسد.

در اين نشست از خدمات حسين افشاري معاون امور عمراني تقدير و رضا زماني به عنوان معاون امور عمراني فرمانداري همدان معرفي شد