برگزاری 500 جشن به مناسبت دهه فجر در همدان

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری 500 جشن به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد. به گزارش “فردای همدان”، حجت‌الاسلام‌ علیمراد کیانی گفت: برگزاري 500 جشن انقلابي، 2000 عنوان سخنراني و اعزام 700 مبلغ به سطح‌ استان از برنامه های جشن انقلاب در این ایام است . […]

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان از برگزاری 500 جشن به مناسبت دهه فجر در این استان خبر داد.

به گزارش “فردای همدان”، حجت‌الاسلام‌ علیمراد کیانی گفت: برگزاري 500 جشن انقلابي، 2000 عنوان سخنراني و اعزام 700 مبلغ به سطح‌ استان از برنامه های جشن انقلاب در این ایام است .

وی افزود: 35 عنوان برنامه در دهه فجر توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان انجام خواهد شد  که برنامه‌ها در تمام شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: 700 مبلغ به سطح‌ استان برای برگزاری 500 جشن انقلابی درمراکز مذهبی و مساجد سطح استان اعزام شدند.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی همدان دیدار مربیان قرآنی با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده‌های شهدا و شهدای مدافع حرم ، غبارروبی گلزار شهدا را از جمله برنامه‌های این ایام اعلام کرد.

این مسئول برگزاری جشن‌های محوری توسط انجمن اسلامی و یک‌هزار و 500 گفتمان دینی در سطح‌ استان را از جمله مهم ترین برنامه‌های این دهه برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری شعر فاطمی هم یکی دیگر از مهم‌ترین برنامه‌های دهه فجر است که با یک هفته تاخیر برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری همایش مدافعان حرم در 25 نقطه استان خبر داد ویادآورشد: برگزاری برنامه شب شعر با موضوع انقلاب اسلامی با حضور کانون مداحان استان برگزار می شود.

حجت الاسلام کیانی نقش رهبری دینی ، حفظ و تداوم جامعه اسلامی، بصیرت‌افزایی در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب، تببین آسیب‌های اجتماعی، تبیین مسائل فرهنگی مناطق محروم و حاشیه‌ای را از دیگر برنامه‌های ایام دهه فجر اعلام کرد.

انتهای پیام/