صعود جعفری و رمضانیان به یک‌چهارم نهایی

باشگاه مخاطبان: روز سوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام یارگین با پیروزی نمایندگان کشورمان آغاز شد. به گزارش “فردای همدان”، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین از روز جمعه در شهر کرانسویارسک روسیه آغاز شده است و امروز و در روز سوم پایانی این مسابقات محمدمهدی یگانه جعفری و حسین رمضانیان نمایندگان اوزان 65 و […]

باشگاه مخاطبان: روز سوم رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام یارگین با پیروزی نمایندگان کشورمان آغاز شد.

به گزارش “فردای همدان”، رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام ایوان یاریگین از روز جمعه در شهر کرانسویارسک روسیه آغاز شده است و امروز و در روز سوم پایانی این مسابقات محمدمهدی یگانه جعفری و حسین رمضانیان نمایندگان اوزان 65 و 97 کیلوگرم تیم منتخب کشتی مازندران، به مصاف حریفان خود رفته اند.

در وزن 65 کیلوگرم محمد مهدی یگانه جعفری در دور نخست با نتیجه 3 بر 2 ماساکازو کومی از ژاپن را شکست داد. وی در دور بعد نیز با نتیجه 6 بر صفر از سد سیروالدین حسن‌اف از ازبکستان گذشت تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف چرمان والیف از روسیه برود.

در وزن 97 کیلوگرم حسین رمضانیان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر رنچ گانا مو از چین را شکست داد تا در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف دومان بولتاریکوف از قزاقستان برود.

انتهای پیام/