نماز و عبادت را اولویت نخست زندگی و فعالیت روزانه قرار دهیم

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان همدان گفت: نماز و عبادت کردن را در اولویت زندگی و کارهای فرهنگی، اجتماعی و آموزشی خود قرار دهیم.

به گزارش فردای همدان، حجت‌الاسلام کیانی، در جلسه و دوره آموزشی مدیریت نماز ویژه معاونان، مدیران و کارشناسان مسئول بنیاد مسکن استان همدان به تبیین اهمیت اقامه نماز در محل کار و تأثیر آن در سالم‌سازی سازمان و بهره‌وری پرداخت.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان همدان با اشاره به اینکه به نظر می رسد در حوزه آموزش و پرورش در این خصوص سهل انگاری هایی شده است، افزود: امیدواریم اقدامات خوبی در این زمینه انجام شود وشاهد تحولات خوبی در حوزه آموزش و پرورش باشیم چرا که بهترين نظم و انضباط را مي توان از مكتب نماز گرفت.

وی با بیان اینکه نماز شرط قبولی همه اعمال انسان است، ادامه داد: نماز مهمترین اعمال دینی است که اگر قبول درگاه خداوند شود، عبادتهای دیگر هم از جمله زکات و جهاد قبول می شود و اگر پذيرفته نشود اعمال ديگر هم قبول نمي شود.

حجت الاسلام کیانی خودسازی، عبادت و خانواده را از جمله محورهای نماز برشمرد و گفت: عبادت و خضوع در برابر پروردگار است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن استان همدان با اشاره به اینکه توجه به نعمت‎ها و استفاده و قدردانی از آنها زمینه ای برای شکرگزاری است، بیان کرد: یکی از ریشه های عبادت توجه به نعمت های الهی است.