جلسه شورای پدافند غیرعامل استان همدان برگزار شد

جلسه شورای پدافند غیرعامل استان همدان، به ریاست حسن رضانیا معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد.

به گزارش فردای همدان حسن رضانیا، در این جلسه اظهار داشت: در شرایط حساس کنونی کشور، مسئولیت خطیر حفاظت از زیرساخت‌ها برعهده‌ پدافند غیرعامل است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان افزود: برای مقابله و پیشگیری از تهدیدات دشمنان باید نقاط ضعف و قوت خود را بشناسیم و آمادگی خود را تقویت کنیم.

وی بیان کرد: دشمنان ایران اسلامی در حال جنگ مردم پایه هستند و با فشارهای اقتصادی و عملیات روانی تلاش می‌کنند مردم را تحت فشار قرار دهند.

رضانیا با اشاره به اینکه باید در عالی‌ترین سطح از آمادگی خود برای رویارویی با تهدیدات دشمنان باشیم، گفت: امنیت امروز و فردا در گروی تدبیر و تلاش‌های کنونی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار همدان با بیان اینکه باید توجه و تمرکز خاصی بر زیرساخت‌های سایبری داشته باشیم و دستگاه‌های اجرایی باید این اقدام را در اولویت امور قرار دهند، عنوان کرد: نگاه و رویکرد تحولی و نوآورانه در حوزه پدافند غیرعامل باید تقویت شود.