همدان قهرمان لیگ والیبال نشسته بانوان باشگاه‌های کشور شد

گروه ورزش: چهاردهمین دوره مسابقات لیگ والیبال نشسته باشگاه های کشور با قهرمانی بانوان همدان در تبریز به پایان رسید. به گزارش “فردای همدان”، در این دوره از مسابقات تیم های آذربایجان شرقی، هرمزگان و آذربایجان غربی به ترتیب دوم تا چهارم شدند. این دوره مسابقات از صبح روز پنجشنبه به مدت دو روز در […]

گروه ورزش: چهاردهمین دوره مسابقات لیگ والیبال نشسته باشگاه های کشور با قهرمانی بانوان همدان در تبریز به پایان رسید.

به گزارش “فردای همدان”، در این دوره از مسابقات تیم های آذربایجان شرقی، هرمزگان و آذربایجان غربی به ترتیب دوم تا چهارم شدند.

این دوره مسابقات از صبح روز پنجشنبه به مدت دو روز در سالن پارا المپیک تبریز برگزار شد.

دور پایانی مسابقات والیبال نشسته لیگ دسته یک باشگاه های کشور بانوان در شهر تبریز به میزبانی هیئت جانبازان معلولین آذربایجان شرقی طی دو روز برگزار شد و در نهایت تیم هیئت همدان توانست به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. تیم هیئت همدان به مصاف تیم هیئت آذربایجان غربی رفت که در گیم اول 25_21 ،گیم دوم 25_22 و گیم سوم 25_14 از سد این تیم عبور کرد و قهرمان لیگ دسته یک شد.

تیم هیئت آذربایجان شرقی با تیم هرمزگان دیدار کرد و این دیدار با نتیجه ۳ بر یک به نفع هیئت آذربایجان شرقی به پایان رسید.

با نتایجی که طی در روز از مسابقات بدست آمد تیم هیئت همدان به مقام نخست این رقابت‌ها دست پیدا کرد و تیم هیئت آذربایجان شرقی و تیم هیئت هرمزگان به ترتیب در مکان های دوم و سوم قرار گرفتند.

در پایان مسابقات احکام، مدال و کاپ قهرمانی توسط مسئولان استان، نماینده فدراسیون و رئیس هیئت جانبازان معلولین آذربایجان شرقی به تیمهای اول تا سوم اهدا شد.

انتهای پیام/