حمایت فرماندار رزن از "تیوان صنعت"؛

گام‌های مؤثر برای تسهیل تولید و تأمین ارز

فرماندار رزن، در جلسه‌ای که به درخواست وی برای رفع موانع و مشکلات شرکت تیوان صنعت برگزار شد، بر حمایت کامل از واحدهای تولیدی تأکید کرد.

به گزارش فردای همدان، این جلسه با حضور علی‌اصغر غفاری‌آثار، شانیان، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، و حقیقی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، به منظور بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای لازم پیرامون واحد تولیدی و صنعتی تیوان صنعت تشکیل شد.

در این جلسه، علیرضا زندی، مدیر عامل شرکت تیوان صنعت، گزارشی از فعالیت‌ها و چالش‌های این شرکت ارائه داد.

شانیان نیز با تأکید بر اهمیت حمایت از تولید، دستور داد که طی یک هفته مجوزهای لازم برای این شرکت اصلاح و مجوز بهره‌برداری ورق و فویل آلومینیومی صادر شود.

همچنین، شانیان در راستای حمایت‌های ارزی از شرکت تیوان صنعت، از مدیریت این مجموعه خواست تا مستندات و طرح توجیهی لازم را سریعاً تهیه کند تا موافقت تأمین ارز ۶ میلیون دلاری اخذ گردد.

مصطفی حقیقی، مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، نیز در این جلسه قول مساعد برای الحاق زمین مجاور به منظور طرح توسعه تیوان صنعت را داد و اعلام کرد که تا پایان هفته آینده، پایان کار ساختمان تیوان صنعت صادر خواهد شد.

در این راستا، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای توسعه تیوان صنعت با الحاق زمین مجاور موافقت کرد و مقرر شد این موضوع طی ۲ ماه آینده جمع‌بندی و نهایی شود.

در پایان جلسه؛ علیرضا زندی، مدیرعامل شرکت تیوان صنعت، ضمن قدردانی از حمایت‌های فرماندار رزن، ابراز امیدواری کرد که با مصوبات این جلسه و تأمین ارز مورد نیاز، تیوان صنعت ظرف ۱۴ ماه با ظرفیت کامل تولید خواهد کرد و به عنوان تولیدکننده برتر کشور در تأمین فویل ورق و کامپوزیت آلومینیو