صدابرداری حرفه‌ای در حوزه هنری همدان

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان از برگزاری کارگاه تخصصی صدابرداری حرفه­ای سینما خبر داد.       به گزارش “فردای همدان”، داود عبدالملکی گفت: در راستای کشف استعدادها و آموزش حرفه­ای صدابرداری سینما، کارگاه تخصصی صدابرداری حرفه­ای سینما برگزار می‌شود. وی افزود: این کارگاه در نیمه نخست اسفندماه […]

گروه فرهنگ و هنر: مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان همدان از برگزاری کارگاه تخصصی صدابرداری حرفه­ای سینما خبر داد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، داود عبدالملکی گفت: در راستای کشف استعدادها و آموزش حرفه­ای صدابرداری سینما، کارگاه تخصصی صدابرداری حرفه­ای سینما برگزار می‌شود.

وی افزود: این کارگاه در نیمه نخست اسفندماه برگزار خواهد شد و علاقمندان می‌توانند تا پایان بهمن ماه 1395 جهت ثبت‌نام برای حضور در این کارگاه، در ساعت اداری به واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان واقع در ابتدای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین مراجعه کنند.

عبدالملکی ادامه داد: این کارگاه شامل مباحث اصول و مبانی، زیبایی­ شناسی صدا، معرفی و شناخت تجهیزات کامل صدابرداری، انجام صدابرداری به صورت کاربردی و عملی ، شامل معرفی و دعوت به کار  در گروه­های حرفه­ای فیلمسازی است و متقاضایان می‌توانند با ارائه‌ی یک قطعه عکس، کپی کارت ملی، و کپی شناسنامه ثبت‌نام اولیه را انجام دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مدرسان این کارگاه تعدادی از مجرب­ترین صدابرداران سینمای حرفه­ای خواهند بود،تاکید کرد: هنرجویان گواهی شرکت در کارگاه دریافت می­نمایند و در پروزه های آتی این حوزه به کار گرفته خواهند شد.