بازداشت فروشندگان بلیت غار علیصدر در بازار سیاه

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کبودراهنگ از دستگیری 19 فرد خاطی در ایجاد بازار سیاه بلیت بازدید از غارعلیصدر در هفته اخیر خبر داد.

به گزارش فردای همدان، مهدی غلامی، اظهار داشت: در ایام شلوغی حضورگردشگر بخصوص روزهای پایان هفته و ایام تعطیلات بعضی افراد سودجوی بومی در علیصدر نسبت به فروش بلیط به صورت بازار سیاه اقدام کرده بودن که با رصد عوامل نظارتی و همچنین حضور فعال عوامل انتظامی و همکاری مجتمع علیصدر این افراد خاطی دستگیر شدند.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کبودراهنگ افزود: ۱۹ فرد خاطی در این راستا دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند که براي ۶ نفر حکم قضایی صادر و پرونده مابقی دستگیر شدگان در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: ظرفیت غار محدود بوده و نمی‌توان برای کلیه مسافرانی که در روزهای تعطیل به علیصدر مراجعه می‌کنند بلیط صادر کرد که این امر باعث ایجاد بازار سیاه می‌شود.

غلامی ادامه داد: بهترین راه این است که گردشگران بصورت اینترنتی از آدرس اینترنتی فروش بلیت alisadr.com بلیت بازدید خود را تهیه کنند.

رئیس اداره میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: بیش از ۸۸۰ هزار نفر از جاذبه‌های گردشگری این شهرستان از ابتدای سال تا 20 شهریور امسال بازدید کرده‌اند.