سومین جلسه کمیته کارگری و کارفرمایی ستاد دهه‌فجر

سومین جلسه کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان همدان به منظور هماهنگی برای بهتر برگزار کردن مراسم‌ها و برنامه‌های کمیته کارگری و کارفرمایی دهه مبارکه فجر با حضور اعضاء محترم کمیته در محل سالن کنفرانس اداره  کل برگزار شد.       به گزارش “فردای همدان”، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: […]

سومین جلسه کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان همدان به منظور هماهنگی برای بهتر برگزار کردن مراسم‌ها و برنامه‌های کمیته کارگری و کارفرمایی دهه مبارکه فجر با حضور اعضاء محترم کمیته در محل سالن کنفرانس اداره  کل برگزار شد.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان همدان گفت: سومین جلسه کمیته کارگری ستاد دهه فجر استان همدان به منظور هماهنگی برای بهتر برگزار کردن مراسم‌ها و برنامه‌های دهه مبارکه فجر با حضور اعضاء محترم کمیته برگزارمیگردد.

دکتر احمد توصیفیان افزود: ما هر چه داریم از پیروزی انقلاب اسلامی است و مردم حامی و نگهدار این انقلاب بوده و هستند و وظیفه ما مسئولین در حفظ ارزشها بسیار سنگین است.

توصیفیان تصریح کرد: استقلال، آزادی و عزت مسلمانان مرهون درایت رهبر فرزانه انقلاب و آرمانهای امام خمینی(ره) است که در مقابل تمامی استکبار ایستادند.

وی گفت: 38سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و هر روز شاهد وحدت، همدلی، و تعامل بیشتر میان مسئولین و مردم هستیم و پیشرفتهای حاصله مدیون این وحدت و همدلی است.

وی در ادامه اظهار داشت: امید است در دهه فجر امسال کارگران و کارفرمایان با تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) و بهره گیری از اقدامات و برنامه‌ریزیهای مناسب دولت تدبیر و امید، توانمندی‌های خود را به خوبی نشان دهند.

وی از تشکیل کمیته‌های زیر مجموعه  ایام ا… دهه مبارک فجر در شهرستانها خبر داد و بیان کرد: هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های زیر مجموعه وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بایستی برای اجرای مراسم‌های دهه فجر به نحو مطلوب باشد.

مدیر پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل مرتضی سلطان محمدی نیز طی سخنانی اظهار داشت: باید همه مسئولین در راستای سربلندی نظام قدم بردارند.

وی گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب فرهنگی است و حکومت تنها بهانه‌ای برای خدمت به مردم است.

وی با بیان اینکه توجه به مسائل فرهنگی از اهمیت زیادی برخوردار است خاطرنشان کرد: باید توجه بیشتری به مسائل فرهنگی در اجرای مراسمات دهه فجر داشته چرا که سیاست، اقتصاد و همه مسائل ما ذیل مسائل فرهنگی است.دراین جلسه پس از بحث وتبادل نظر موارد ذیل مصوب شد.