نمایشگاه «حقوق بشر آمریکایی» برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان همدان گفت: نمایشگاهی از آثار برگزیده نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی در حوزه هنری استان همدان برپا می‌شود.       به گزارش “فردای همدان”، طیبه شایسته در این باره گفت: نمایشگاه مجازی این آثار در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان به آدرس arthamadan.ir برگزار شده و در […]

مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان همدان گفت: نمایشگاهی از آثار برگزیده نخستین جشنواره هنری حقوق بشر آمریکایی در حوزه هنری استان همدان برپا می‌شود.

 

 

 

به گزارش “فردای همدان”، طیبه شایسته در این باره گفت: نمایشگاه مجازی این آثار در پایگاه اطلاع‌رسانی حوزه هنری استان به آدرس arthamadan.ir برگزار شده و در آن تعداد 18 اثر از آثار برگزیده نخستین جشنواره هنری «حقوق بشر آمریکایی» بارگزاری شده است.

وی افزود: آثار 17 هنرمند در زمینه‌های عکس چیدمان، کاریکاتور، اینفوگرافی، و پوستر از استان‌های تهران، کرمانشاه، همدان، البرز، خراسان رضوی، خراسان شمالی، لرستان، و سمنان در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

شایسته تاکید کرد: تعدادی از آثار اینفوگرافی برگزیده این جشنواره نیز از 9 تا 21 بهمن ماه همه روزه بجز ایام تعطیل، از ساعت 9 الی 13 و 15 الی 18 در نگارخانه حوزه هنری استان همدان واقع در ابندای خیابان شریعتی، روبروی بانک صادرات مرکزی، بن‌بست زرین برپا خواهد شد. روز پنج‌شنبه نیز نمایشگاه از ساعت 9 الی 13 پذیرای علاقمندان است.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه در محل تجمع راه‌پیمایی بیست و دوم بهمن ماه نیز برپا خواهد شد.